Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Esame matę ne vieną įspūdingą projektą, tačiau šis gali būti vienu įdomiausiu ir įspūdingiausiu. Kodėl? Juk mažai kas ryžtasi į hipių mėgstamą mikroautobusiuką sumontuoti „Porsche“ markės variklį.
Naujasis šeimininkas teigia, jog savo senelio autobusiuką gavo kaip palikimą. Nors daugelis jį ragino parduoti automobilį, tačiau užsispyrusio ožio charakteris to neleido. Vietoj to, jis autobusiuką ne tik restauravo, bet ir pakeitė jo paskirtį. Dabar šis „Volkswagen“ autobusiukas važinėja kiekvieną savaitgalį į „Track Day“ renginius. Paprastai tariant, atvažiuoji į trasą, spaudi gazą ir stengiesi savo kūną pripildyti adrenalinu.
Vis dėlto pati įspūdingiausia automobilio vieta yra variklio skyrius. Ne anglies pluošto sėdynės, ne sekvencinė pavarų dėžė, ne „slick“ tipo padangos, bet variklio skyrius. Šio „Porschevageno“ ratus suka 500 arklio galių benzininis motoras. Pasak šeimininko, šis projektas jam kainavo net 70,000 eurų.
Esame matę ne vieną įspūdingą projektą, tačiau šis gali būti vienu įdomiausiu ir įspūdingiausiu. Kodėl? Juk mažai kas ryžtasi į hipių mėgstamą mikroautobusiuką sumontuoti „Porsche“ markės variklį.
Naujasis šeimininkas teigia, jog savo senelio autobusiuką gavo kaip palikimą. Nors daugelis jį ragino parduoti automobilį, tačiau užsispyrusio ožio charakteris to neleido. Vietoj to, jis autobusiuką ne tik restauravo, bet ir pakeitė jo paskirtį. Dabar šis „Volkswagen“ autobusiukas važinėja kiekvieną savaitgalį į „Track Day“ renginius. Paprastai tariant, atvažiuoji į trasą, spaudi gazą ir stengiesi savo kūną pripildyti adrenalinu.
Vis dėlto pati įspūdingiausia automobilio vieta yra variklio skyrius. Ne anglies pluošto sėdynės, ne sekvencinė pavarų dėžė, ne „slick“ tipo padangos, bet variklio skyrius. Šio „Porschevageno“ ratus suka 500 arklio galių benzininis motoras. Pasak šeimininko, šis projektas jam kainavo net 70,000 eurų.