Iš pelenų prisikėlusi „Delta“ atsikratė galinių durelių, sunkių kėbulo dalių. Priekinė dalis, variklio dangtis ir bagažinės dangtis buvo pagaminti iš anglies pluošto, o tai leido sumažinti automobilio svorį iki 1250 kilogramų – 90 kilogramų mažiau negu originalus modelis.
Projekto autoriai daugiausiai dėmesio skyrė silpnosioms originalaus „Delta Integrale“ modelio vietoms: aušinimo sistemai, oro paėmimo sistemai, diferencialui ir pavarų dėžei. Be to, „Automobili Amos“ inžinieriai iš 2 litrų darbinio tūrio motoro sugebėjo išspausti 330 arklio galių.
Atvėrus automobilio dureles ir pažvelgus į „Delta“ vidų – didelių pokyčių neišvysime. Jame vyrauja devinto dešimtmečio mados – kampuotos ir griežtos formos ir elementarumas.
„Automobili Amos“ specialistai į naująjį projektą sumontavo modernias „Recaro“ sėdynes ir vairą su pagrindinių funkcijų valdymo mygtukais.
Panašu, kad „Lancia“ markės atgaivinimu užsiims ne oficialūs šios markės valdytojai, o šios markės entuziastai.
Moderni „Lancia Delta“ interpretacija prisijungs prie fantastiškai atrodančios „Lancia Stratos“ – automobilio, kuris buvo sukurtas „Ferrari F430 Scuderia“ pagrindu.
„Automobili Amos“ planuoja pagaminti tik 20 modernių „Lancia Delta Integrale“ interpretacijų.