Netrukus debiutuosiančiame „Taycan“ bus montuojama naujos kartos „Performance Battery Plius“ baterija, kurios įkrovimo galia sieks iki 300 kW, o ją įkrauti bus galima per kur kas trumpesnį laiką – iki 80 proc. per mažiau nei 20 minučių.
„Naujas modelis demonstruos įspūdingą ilgų nuotolių įveikiamumą bei didesnį efektyvumą nei 2019 m. pristatytas jo pirmtakas. „Porsche“ ir toliau orientuojasi į „greitos kelionės“ (angl. – fast travel) strategiją, kurioje numatyta vairuotojams suteikti komfortišką kelionių patirtį su trumpesniais automobilio įkrovimo sustojimais“, – sako „Porsche Taycan“ modelių linijos viceprezidentas Kevin Giek, pažymėdamas, kad realių bandomųjų važiavimų metu, visiškai elektra varomas atnaujintas „Taycan“, viena įkrova nuvažiavo iki 587 km.
Nuo gamybos pradžios, sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ iš viso jau išleido jau 150 tūkst. elektra varomų „Taycan“ automobilių. Daugiausiai jų parduota yra Amerikoje, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje bei Kinijoje. „Taycan“ yra pirmasis „Porsche“ gamintojo elektromobilis.