Skirtingai nei dabar prekyboje esantis „Macan“, antroji modelio karta nebebus komplektuojamas su tradiciniais motorais. Vietoje jų – pažangi elektrinė pavara, kurios pajėgumas svyruos nuo 400 iki 630 arklio galių.
Pagal pirminį „Porsche“ planą, šis modelis rinkoje turėjo pasirodyti gerokai anksčiau – 2023 metais, tačiau bendrovės inžinieriai primygtinai reikalavo elektrinio „Macan“ debiutą nukelti. Pagrindinės to priežastys – iki galo neištobulinta programinė įranga, kuri šiame automobilyje valdo viską.
Verta pažymėti, jog elektrinis „Macan“ nėra vienintelis modelis, kurio pasirodymą sutrikdė programinės įrangos trūkumai. Ant tos pačios platformos sukurtas bei šūsnį skirtingų elementų besidalijantis „Audi Q6 e-Tron“ taip pat rinkoje pasirodys 2024 metais, vietoje žadėtų 2023-ųjų.
Kaip ir priklauso naujam modeliui – antros kartos „Macan“ tapo didesniu. Būdamas 4,7 metro ilgio, 1,9 metro pločio ir 1,6 metro aukščio, elektrinis „Macan“ dabar yra 103 mm ilgesnis, 15 mm platesnis. Be to, atstumas tarp ašių išaugo 86 mm – iki 2893 mm.
Šie pokyčiai daugiausiai naudos suteiks viduje sėdintiems keleiviams. Gamintojas žada, jog naujame modelyje keleiviai turės daugiau vietos pečiams, keliams ir kojoms. Be to, kartu keliaujantys bičiuliai galės džiaugtis taip pat išaugusiu bagažinės tūriu.
Atvėrus bagažinės dangtį, ten rasite 540 litrų talpos bagažinę (43 litrais daugiau negu dabar gaminamas „Macan“). Atvėrę priekinį dangtį (ten kur įprastai slėpdavosi VDV), ten surasite 84 litrų talpos bagažinę, kurioje laisvai turėtų tilpti, pavyzdžiui, elektromobiliui įkrauti skirti laidai.
Be to, elektrinio „Macan“ didžiausia vilkimo galia sieks 2 000 kilogramų.
Būsimiems elektromobilio vairuotojams didžiausią įspūdį turėtų palikti „Macan“ pavaros savybės.
Visi „Macan“ modeliai bus komplektuojami su dviem elektros varikliais. Ant priekinės ašies esantis motoras buvo sukurtas „Bosch“ specialistų, o štai ant galinės ašies esantis elektros motoras buvo suprojektuotas „Porsche“ inžinierių.
Silpniausioji „Macan 4“ versija išvystys 408 arklio galias ir 650 Nm sukimo momentą. Vadovaujantis gamintojo duomenimis, automobilis su viena įkrova mišriu režimu galės nuvažiuoti 516 - 613 kilometrų, mieste – nuo 665 iki 784 kilometrų. Numatomos energijos sąnaudos – 17,9-21,1 kWh/100 km.
Antroji ir gerokai galingesnė „Macan“ versija – „Macan Turbo“ – leis mėgautis 639 arklio galias ir net 1 130 Nm sukimo momentą generuojančia pavara.
Nors „Turbo“ versija iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,3 sekundės ir pasieks 260 km/val. maksimalų greitį, už šį dinamikos šuolį pirkėjai turės atsisakyti dalelės efektyvumo.
Gamintojas nurodo, jog ši versija su pilnai įkrautomis baterijomis mišriu režimu nuvažiuos nuo 518 iki 591 km. Mieste nuvažiuojamas išaugs iki 670-765 kilometrų, o energijos sąnaudos svyruos nuo 18,8 iki 20,7 kWh/100 km.
Nepriklausomai nuo elektrinės pavaros galingumo, visos „Macan“ versijos turės 95 kWh talpos bateriją. Suradus atitinkamo galingumo įkrovimo stotelę, „Macan“ baterijos galės būti įkraunamos iki 270 kW siekiančia galia. Teoriškai, baterija nuo 10 iki 80 proc. galės būti įkrauta per maždaug 20 minučių.
Elektrinio „Macan“ serijinė gamyba prasidės jau netrukus. Šis modelis bus gaminamas Leipcige esančioje „Porsche“ gamykloje, kurioje šiuo metu nuo konvejerio rieda benzininės „Macan“, „Cayenne“ ir „Panamera“ versijos.
Naujuosius „Macan“ automobilius galima užsisakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti šių metų antrą pusmetį. Lietuvoje „Macan 4“ elektromobilio kaina prasideda nuo 85 900 eurų, o „Macan Turbo“ – nuo 117 490 eurų.
Nuo 2014 metų „Porsche“ pardavė daugiau nei 800 tūkst. „Macan“ modelių. Pasauliui pristatytas elektra varomas visureigis yra antrasis „Porsche“ elektromobilis. Pirmasis – „Taycan“ modelis, kurio pasaulinė premjera įvyko 2019 metais.