Šių metų sezonui paruoštas automobilis bus aprūpintas 2.0 litrų, V4 formos turbo-benzininiu varikliu, kuris išvystys 500 arklio galių. Jam kompaniją palaikys elektrinis motoras ir dvi energijos kaupimo talpyklos, kurios siųs net 400 arklio galių į priekinius ratus.
„Porsche“ taip pat sumažinto automobilio svorį, pagerino svorio paskirstymą, atnaujino keletą važiuoklės komponentų ir aerodinamikos elementų.
Šių metų ilgųjų nuotolių čempionate dalyvaus du „Porsche“ bolidai, tačiau dviejuose etapuose į lenktynių trasą išvažiuos trys „Porsche 919 Hybrid“ bolidai.
„Porsche“ praėjusiais metais sugrįžusi į ilgųjų nuotolių čempionatą, greičiausiai tikėjosi žymiai geresnių rezultatų, tačiau ne iki galo išdirbtas bolidas ir kelios klaidos neleido „Porsche“ komandai tapti WEC ir Le Mano 24 valandų lenktynių čempione.
Pasimokusi iš praėjusių metų klaidų, vokiečiai į ilgųjų nuotolių čempionatą sugrįžta su atnaujintu „Porsche 919 Hybrid“ bolidu su kuriuo norima nenusileisti „Audi“, bet ir aplenkti „Toyota“.
„Porsche“ norėdama pasivyti savo pagrindinę varžovę - „Toyota“, daugiau nei tris mėnesius praleido įvairiose lenktynių trasose bandydama atnaujintą „919 Hybrid“ bolidą.
„Porsche“ praėjusiais metais sugrįžusi į ilgųjų nuotolių čempionatą, greičiausiai tikėjosi žymiai geresnių rezultatų, tačiau ne iki galo išdirbtas bolidas ir kelios klaidos neleido „Porsche“ komandai tapti WEC ir Le Mano 24 valandų lenktynių čempione.
Pasimokusi iš praėjusių metų klaidų, vokiečiai į ilgųjų nuotolių čempionatą sugrįžta su atnaujintu „Porsche 919 Hybrid“ bolidu su kuriuo norima nenusileisti „Audi“, bet ir aplenkti „Toyota“.
„Porsche“ norėdama pasivyti savo pagrindinę varžovę - „Toyota“, daugiau nei tris mėnesius praleido įvairiose lenktynių trasose bandydama atnaujintą „919 Hybrid“ bolidą.