„Porsche“ neseniai pristačiusi atnaujintą „911“ kupė ir kabrioletą, didžiulę inžinierių gvardiją išsiuntė į kitą departamentą, kuris rūpinasi sportiškiausių „911“ modelių kūrimu ir tobulinimu.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujoji „911 GT3 RS“ modelio versija bus pristatyta kitų metų kovą, tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje. Tuomet bus paskelbtas naujasis „911 GT3 RS“ modelio vardas ir techninės charakteristikos, kurios šiuo metu žinomos tik „Porsche“ inžinieriams.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujoji versija turės 4.2 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris išvystys maždaug 530 arklio galių. Be to, naujasis modelis bus komplektuojamas ne su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže, o su šešių (arba septynių) laipsnių mechanine pavarų dėže.
Sprendimas atsisakyti automatinės pavarų dėžės buvo priimtas po to, kai visame pasaulyje didžiulio dėmesio sulaukė „Cayman GT4“ ir „911 R“, kurie turėjo automanų mėgstamas mechanines pavarų dėžes.
Naujasis modelis nuo dabar gaminamo „911 GT3 RS“ skirsis ne tik didesniais išmetimo vamzdžiais, bet ir slenksčiais, variklio dangčiu, naujo dizaino galiniu buferiu, didesnę prispaudžiamąją jėgą turinčiu difuzoriumi.