1980-aisiais pasiturintys automobilių entuziastai ėjo iš proto dėl dviejų automobilių: „Ferrari Berlinetta Boxer“ ir „Porsche 911 Turbo“, todėl nenuostabu, jog Porsche nuolatos sulaukdavo neįprastų, kartais nepriimtinų pageidavimų, tačiau pats populiariausias prašymas buvo sukurti bendro naudojimo keliams tinkamą „Porsche 935“, o tiksliau – lenktynių bolidui uždėti tramdomuosius marškinius ir suteikti galimybę užsidėti valstybinius numerius.
Susidomėjimas šia konversija ir pačiu modeliu atsirado 1980-ųjų pradžioje ir nepradingo iki pat 1984 metų. Per pakankamai ilgą karjerą, „Porsche“ bolidas iškovojo daugiau kaip 150 pergalių visame pasaulyje.
Keletas pavydžių: šis bolidas po šešis kartus laimėjo „24 Hours of Daytona“ ir „12 Hours of Sebring“. Nuo 1977 iki 1979 metų Porsche 935 neturėjo sau lygių Vokietijos DRM lygoje. Be to, „Porsche 935“ net tris metus iš eilės (nuo 1976 iki 1979) metų iškovojo konstruktorių taurę „FIA World Championship“ varžybose.
„Porsche“ norėdama patenkinti šį prašymą, iš pradžių galvojo kokio dydžio biudžeto reikėtų, jog „935“ patektų bent į ribotą serijinę gamybą. Po pakankamai trumpų skaičiavimų – paaiškėjo, jog „935“ niekada negalėtų išvažiuoti į bendro naudojimo kelius, nes tai būtų pernelyg brangu.
Vieną akimirką, sportiškų automobilių gamintojas norėjo atsisakyti bet kokių planų susijusių su „935“, tačiau tuomet jie sulaukė ypatingo svečio – Mansour Ojjeh – įžymaus verslininko ir didžiulio automobilių entuziasto, kuris „Porsche“ specialistų paprašė, jog jie jam sukurtų bendro naudojimo keliams skirtą „Porsche 935“.
Ambicingieji vokiečiai atsižvelgdami į turtingo verslininko prašymą, atliko pakankamai racionalų sprendimą – juk „Porsche 935“ gali gimti „Porsche 911 Turbo“ kailyje!
Tokiu būdu priekinėje dalyje pranyko 911 išskirtinis bruožas – apvalūs žibintai, o juos pakeitė į viršų pasikeliantys žibintai.
Galinę dalį papuošė milžiniškas, tikrai milžiniškas galinis spoileris, kuris nebuvo tik gražus atributas. Jis iš tikrųjų sukurdavo milžinišką prispaudžiamąją jėgą važiuojant didesniais greičiais.
Variklio skyriuje atsirado 3,3 litro darbinio tūrio benzininis variklis iš „Porsche 934“, o pakabos komponentai ir net stabdžiai buvo paimti iš pergales skynusio „Porsche 935“ bolido.
Šis neįprastas kūrinys turėjo maždaug 400 arklio galių išvystančią jėgainę, iki 100 km/val. Įsibėgėdavo per maždaug 5 sekundes ir pasiekdavo 300 km/val. maksimalų greitį.
Tad kaip manote, kiek šis unikalus projektas kainavo užsakovui? Neoficialių šaltinių teigimu, ši konversija kainavo tris kartus brangiau negu tuomet gamyklos dažais kvepiantis „Porsche 911 Turbo“.
Šiuo metu automobilis priklauso neįvardijama kolekcionieriui, kuris 2014 metais už šią mašiną paklojo beveik 400 000 eurų.