• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt tik patys didžiausi Japoniškų automobilių gerbėjai žinos apie 12 cilindrų benzininio variklio egzistavimą už kurio sukūrimą reikėtų dėkoti „Toyota“ kompanijos inžinieriams. „1GZ-FE“ vardu pakrikštytas motoras buvo montuojamas tik į vieną modelį - „Toyota Century“, kurį galima įsigyti tik Japonijoje.
Kadangi šių automobilių nėra labai daug, nenuostabu, jog apie dvylikos cilindrų „Toyota“ inžinierių vaisių žino tik labai mažas automanų skaičius. Vis dėlto, vienas iš „Porsche 928“ savininkų nusprendė leistis į kryžiaus žygį ir sukonstruoti iki šiol dar nematytą projektą.
Jungtinių Valstijų gyventojas nusprendė savo „Porsche 928“ aprūpinti dvylikos cilindrų benzininiu varikliu. Iš tolimosios Japonijos „partemptas“ benzininis variklis, vadovaujantis „Toyota“ pateiktais duomenimis, išvysto 280 arklio galių. Tai nėra labai daug, tačiau tai nėra svarbiausia. Šis galiūnas didžiausią sukimo momentą išvysto pasiekus vos 1200 aps/min.
Ne veltui Japonijos imperatorius savo garaže turi „Toyota Century“ būtent su šiuo dvylikos cilindrų varikliu. Esant reikalui, jis labai greitai pabėgtų nuo persekiotojų.

Turbūt tik patys didžiausi Japoniškų automobilių gerbėjai žinos apie 12 cilindrų benzininio variklio egzistavimą už kurio sukūrimą reikėtų dėkoti „Toyota“ kompanijos inžinieriams. „1GZ-FE“ vardu pakrikštytas motoras buvo montuojamas tik į vieną modelį - „Toyota Century“, kurį galima įsigyti tik Japonijoje.
Kadangi šių automobilių nėra labai daug, nenuostabu, jog apie dvylikos cilindrų „Toyota“ inžinierių vaisių žino tik labai mažas automanų skaičius. Vis dėlto, vienas iš „Porsche 928“ savininkų nusprendė leistis į kryžiaus žygį ir sukonstruoti iki šiol dar nematytą projektą.
Jungtinių Valstijų gyventojas nusprendė savo „Porsche 928“ aprūpinti dvylikos cilindrų benzininiu varikliu. Iš tolimosios Japonijos „partemptas“ benzininis variklis, vadovaujantis „Toyota“ pateiktais duomenimis, išvysto 280 arklio galių. Tai nėra labai daug, tačiau tai nėra svarbiausia. Šis galiūnas didžiausią sukimo momentą išvysto pasiekus vos 1200 aps/min.
Ne veltui Japonijos imperatorius savo garaže turi „Toyota Century“ būtent su šiuo dvylikos cilindrų varikliu. Esant reikalui, jis labai greitai pabėgtų nuo persekiotojų.

REKLAMA





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų