Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Turbūt į šį klausimą turėtumėt atsakyti jūs patys, nes ši diskusija prilygsta Audi ir BMW gerbėjų muštynes. Vis dėlto, D.Britanijoje leidžiamo žurnalo redakcija nusprendė iškelti sau paprastą klausimą : Kas geriau, keturių ar galinių varomųjų ratų komponuotė?
Norėdami tai išsiaiškinti, žurnalo redakcija į lenktynių trasą atsivežė du Porsche markės automobilius : 911 Carrera S ir 911 Carrera 4S. Vienas modelis varomas tik galiniais ratais, o kitas turi keturių varomųjų ratų pavarą.
Tad pats laikas išsiaiškinti, kuris modelis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis?
Tokį testą reikėtų atlikti Lietuvoje, gūdžią žiemą. Tad tikrai pamatysime, kuris variantas geresnis.
Turbūt į šį klausimą turėtumėt atsakyti jūs patys, nes ši diskusija prilygsta Audi ir BMW gerbėjų muštynes. Vis dėlto, D.Britanijoje leidžiamo žurnalo redakcija nusprendė iškelti sau paprastą klausimą : Kas geriau, keturių ar galinių varomųjų ratų komponuotė?
Norėdami tai išsiaiškinti, žurnalo redakcija į lenktynių trasą atsivežė du Porsche markės automobilius : 911 Carrera S ir 911 Carrera 4S. Vienas modelis varomas tik galiniais ratais, o kitas turi keturių varomųjų ratų pavarą.
Tad pats laikas išsiaiškinti, kuris modelis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis?
Tokį testą reikėtų atlikti Lietuvoje, gūdžią žiemą. Tad tikrai pamatysime, kuris variantas geresnis.