Standartinis, jokių modifikacijų neturintis „Porsche 911 Turbo“ motoras išsuka 520 arklio galių ir 660 Nm sukimo momentą. Tačiau automobilį nuvežus į „PP-Performance“ dirbtuves, iš jų išvažiuosite su „Porsche 911 Turbo“, kurio motoras išvysto 670 arklio galių ir 820 Nm! Neblogas pasikeitimas, ar ne?
Už 11 tūkst. eurų „PP-Performance“ pakeis variklio valdymo kompiuterį, sumontuos „BMC“ firmos filtrus, „IPD“ įsiurbimo kolektorių. Šių modifikacijų dėka „Porsche 911“ iki 100 km/val. įsibėgės per 2.5 sekundės ir ketvirtį mylios atstumą įveiks per 9.8 sekundės. Greičiau negu daugelis Lietuvos drago čempionato dalyvių!
Ar žinote koks yra pats didžiausias modernių automobilių privalumas? Kiekvieną automobilio parametrą galima keisti kompiuterio pagalba. Net ir norint iš variklio išspausti didžiausią efektyvumą, užteks šalia savęs turėti žmogų, kuris sugeba užkalbėti variklio kompiuterio dantis.
Vyrukai iš „PP-Performance“ pastarąjį pusmetį būtent tai ir darė. Kiekvieną dieną jie užsidarydavo savo dirbtuvėse ir ieškojo būdų kaip iš „Porsche 911 Turbo“ variklio išspausti kuo didesnį arklio galių skaičių. Ar jiems pavyko? Žinoma, kad taip.
Ar žinote koks yra pats didžiausias modernių automobilių privalumas? Kiekvieną automobilio parametrą galima keisti kompiuterio pagalba. Net ir norint iš variklio išspausti didžiausią efektyvumą, užteks šalia savęs turėti žmogų, kuris sugeba užkalbėti variklio kompiuterio dantis.
Vyrukai iš „PP-Performance“ pastarąjį pusmetį būtent tai ir darė. Kiekvieną dieną jie užsidarydavo savo dirbtuvėse ir ieškojo būdų kaip iš „Porsche 911 Turbo“ variklio išspausti kuo didesnį arklio galių skaičių. Ar jiems pavyko? Žinoma, kad taip.