Naujasis modelis, vidinėje įmonės komunikacijoje žymimas kaip F244, oficialiai bus pristatytas 2025 m. spalio 9 d. Šią datą atskleidė pats „Ferrari“ generalinis direktorius Benedetto Vigna per naujausių finansinių rezultatų pristatymą.
Elektrinio „Ferrari“ prototipas bendro naudojimo keliuose jau buvo pastebėtas ir užfiksuotas keletą kartų, tačiau daugelį nustebino ne automobilio siluetas ar dizaino sprendimai. Prototipus gyvai matę žmonės nuolatos stebėjosi dirbtinai kuriamo benzininio variklio garsu.
Remiantis keliuose užfiksuoto prototipo ir netiesioginėmis gamintojo užuominomis, pirmasis „Ferrari“ elektromobilis turės krosoverio kėbulą, bei savo forma primins didesnį hečbeką, o ne tradicinį visureigį.
Kita vertus, gamintojas tvirtina, kad šis modelis išlaikys tikram „Ferrari“ būdingą važiavimo dinamiką. Nors skeptikų netrūksta, verta prisiminti, kad panašių abejonių kilo ir prieš pristatant „Ferrari Purosangue“ SUV, tačiau šio modelio paklausa ir atsiliepimai gerokai pranoko rinkos lūkesčius.
Šeši nauji modeliai per vienerius metus
Elektrinis modelis bus tik viena iš šešių naujienų, kurias „Ferrari“ planuoja pristatyti 2025 metais.
Pirmoji iš jų – dvylikos cilindrų variklį turintis kabrioletas „Ferrari 12Cilindri Spider“. Taip pat užkulisiuose kalbama apie naują „Roma“ modelio įpėdinį ir dar galingesnę šešių cilindrų, iš tinklo įkraunamo hibrido „Ferrari 296 GTB/GTS“ versiją.
Tokie ambicingi planai atsispindi ir gamybos rezultatuose. 2024 m. „Ferrari“ pagamino 13 752 automobilius – tai 89 vienetais daugiau nei 2023 metais. Pernai įmonės pelnas siekė apie 2,56 mlrd. eurų. Prognozuojama, kad dėl šiemet pristatomų naujų modelių pelnas gali išaugti iki 2,68 mlrd. eurų.