Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Formulės 1“ padangų tiekėja, „Pirelli“ kompanija, teigia, jog jie gali sugrąžinti nuobodžias procesines lenktynes.
„Pirelli“ vis daugiau sulaukia kritikos dėl greitai nusidėvinčių padangų. „Red Bull“ ekipos savininkas, Dietrichas Mateschitzas, yra pareiškęs, jog dėka „Pirelli“ padangų, „Formulė 1“ nebeturi nieko bendro su lenktyniavimu. Tačiau pats padangų gamintojas tvirtina, kad pagamino padangas, kokių iš jų reikalavo komandos.
„Pirelli“, kaip padangų tiekėja, į „Formulės 1“ čempionatą grįžo 2011 metais. Italijos gamintojo buvo paprašyta, jog jie komandoms tiektu greitai besidėvinčias padangas, kurios sukurtų šou žiūrovams. Visi norėjo tokių lenktynių kokios buvo 2010 metais, Kanadoje.
Paulas Hembery, „Pirelli Motorsport“ direktorius mano, jog jo kompanija susilaukia per daug kritikos ir pareiškė, jog žmonės patys turi pagaliau apsispręsti ko jie nori.
„Ko jūs norite?“, – paklausė P.Heberey. „Mūsų paprašė sukurti tokias padangas, kurios priverstu lenktynininkus užsukti į aptarnavimo zoną du ar tris kartus bei būtų atkartotas 2010 metų Kanados GP scenarijus“.
„Jeigu jūs norite, kad pagamintume padangas, kurios leistų sportininkams apsilankyti techninio aptarnavimo zonoje vos vieną kartą ir paverstu lenktynes nuobodžias bei procesines ir kuriose viską lemtų kvalifikacijoje užimta pozicija – mes tą galime padaryti.“
„Ką norite, kad padarytume? Jūs tik pasakykite ir mes tai padarysime“, – dėstė „Pirelli“ atstovas.
P.Hemberey liko šiek tiek pasimetęs, kadangi padangos nepakito nuo pernai metų, o kritikos banga šiemet labai didelė.
„Tai gana keista. Mes darome viską taip pat, ką darėme ir pernai“, – tęsė P.Hemberey. „Mes nesuprantame, ko jūs (spauda) tokie nustebę“.
„Iš ties labai keista, nebent jūs norite, jog pakeistume padangas ir leistume „Red Bull“ komandai laimėti. Akivaizdu, jog iš pokyčių padangose išloštu tik viena komanda – „Red Bull“.
„Formulės 1“ užkulisiuose kalbama, jog „RB9“ bolidas generuoja didžiausią prispaudžiamąją jėgą, tačiau tai komandai ne pliusas, o šiek tiek minusas, kadangi tai labai apkrauna padangas.
Dabartinė padangų situacija lemia, jog didesnė svarba dabar skiriama bolido mechaninei pusei. Manoma, jog šioje srityje labiausiai pažengę „Lotus“ ir „Ferrari“, kurių bolidai, lenktynių metu, padangas ne taip greit nudėvi bei yra pastovūs ir stabilūs.
„Formulės 1“ padangų tiekėja, „Pirelli“ kompanija, teigia, jog jie gali sugrąžinti nuobodžias procesines lenktynes.
„Pirelli“ vis daugiau sulaukia kritikos dėl greitai nusidėvinčių padangų. „Red Bull“ ekipos savininkas, Dietrichas Mateschitzas, yra pareiškęs, jog dėka „Pirelli“ padangų, „Formulė 1“ nebeturi nieko bendro su lenktyniavimu. Tačiau pats padangų gamintojas tvirtina, kad pagamino padangas, kokių iš jų reikalavo komandos.
„Pirelli“, kaip padangų tiekėja, į „Formulės 1“ čempionatą grįžo 2011 metais. Italijos gamintojo buvo paprašyta, jog jie komandoms tiektu greitai besidėvinčias padangas, kurios sukurtų šou žiūrovams. Visi norėjo tokių lenktynių kokios buvo 2010 metais, Kanadoje.
Paulas Hembery, „Pirelli Motorsport“ direktorius mano, jog jo kompanija susilaukia per daug kritikos ir pareiškė, jog žmonės patys turi pagaliau apsispręsti ko jie nori.
„Ko jūs norite?“, – paklausė P.Heberey. „Mūsų paprašė sukurti tokias padangas, kurios priverstu lenktynininkus užsukti į aptarnavimo zoną du ar tris kartus bei būtų atkartotas 2010 metų Kanados GP scenarijus“.
„Jeigu jūs norite, kad pagamintume padangas, kurios leistų sportininkams apsilankyti techninio aptarnavimo zonoje vos vieną kartą ir paverstu lenktynes nuobodžias bei procesines ir kuriose viską lemtų kvalifikacijoje užimta pozicija – mes tą galime padaryti.“
„Ką norite, kad padarytume? Jūs tik pasakykite ir mes tai padarysime“, – dėstė „Pirelli“ atstovas.
P.Hemberey liko šiek tiek pasimetęs, kadangi padangos nepakito nuo pernai metų, o kritikos banga šiemet labai didelė.
„Tai gana keista. Mes darome viską taip pat, ką darėme ir pernai“, – tęsė P.Hemberey. „Mes nesuprantame, ko jūs (spauda) tokie nustebę“.
„Iš ties labai keista, nebent jūs norite, jog pakeistume padangas ir leistume „Red Bull“ komandai laimėti. Akivaizdu, jog iš pokyčių padangose išloštu tik viena komanda – „Red Bull“.
„Formulės 1“ užkulisiuose kalbama, jog „RB9“ bolidas generuoja didžiausią prispaudžiamąją jėgą, tačiau tai komandai ne pliusas, o šiek tiek minusas, kadangi tai labai apkrauna padangas.
Dabartinė padangų situacija lemia, jog didesnė svarba dabar skiriama bolido mechaninei pusei. Manoma, jog šioje srityje labiausiai pažengę „Lotus“ ir „Ferrari“, kurių bolidai, lenktynių metu, padangas ne taip greit nudėvi bei yra pastovūs ir stabilūs.