Saugumo bandymuose dalyvavęs modelis neturi nieko bendro su tuo, kurį „Citroën“ parduoda Europoje. Nors gamintojas planuoja naują „C3“ modelį pristatyti dar šiais metais, tačiau Pietų Amerikos ir Europos rinkoms skirti modeliai skiriasi kaip diena ir naktis.
Nepaisant to, „LatinNCAP“ saugumo bandymuose sudalyvavęs modelis nesužavėjo saugumo ekspertų. Rezultatų suvestinė rodo, kad suaugusių keleivių saugumas buvo įvertintas 31%, o vaikų saugumas buvo įvertintas 12%.
Automobilis šiek tiek geriau pasirodė vertinant pėsčiųjų saugumą. „C3“ šioje kategorijoje gavo 50% įvertinimą. Kalbant apie aktyviąsias ir pasyviąsias saugumo sistemas, kompaktiškas hečbekas gavo 35% įvertinimą.
Saugumo bandymus surengusi organizacija teigia, jog „Citroën C3“ yra nestabilus, prastą keleivių apsaugą siūlantis automobilis.
Didžiausia problema yra ta, jog automobilis neturi saugos diržų įtempiklių, o tai avarijos metu keleiviams sukelia krūtinės sužalojimus. Be to, Pietų Amerikos rinkai skirtas modelis standartinėje įrangoje neturi šoninių oro pagalvių.
„Citroën C3“ nėra vienintelis automobilis, kuris „LatinNCAP“ bandymuose pasirodo prastai.
Anksčiau vieną saugumo žvaigždutę gavo „Toyota Yaris“, „Suzuki Swift“, „Dacia Duster“, „Kia Picanto“, būrys „Hyundai“ automobilių. „Ford Ka+“, kaip ir šis „C3“, taip pat negavo nei vienos saugumo žvaigždutės.