Stilingas ir sportiškas naujojo Peugeot 3008 dizainas
Naujasis Peugeot 3008 dizainas patraukia žvilgsnį ir stebina savo tvirtu charakteriu. Miesto visureigio išorę apibūdina vertikalesnė ir galingesnė priekinė dalis, LED priekiniai žibintai, ilgesnis ir plokštesnis variklio dangtis, aukštos šoninės linijos ir SUV būdingos kėbulo detalės (buferių apatinė dalis, ratų arkų plėtiniai). Galingumą pabrėžia dideli lengvo lydinio ratlankiai ir 220 mm aukščio prošvaisa. Automobilio kėbulas idealiai subalansuotas, visko yra būtent tiek, kiek, būtina.
Peugeot dizainerių kūrybiškumą atspindi naujoviškas spalvų sprendimas, kuris įgalina juodą blizgų stogą suderinti su kitomis spalvomis. Black Diamond spalvos stogas yra svarbus stiliaus elementas, suteikiantis automobiliui asmeniškumo, dinamikos ir solidumo.
Naujasis 3008 gerokai išaugo, dabar jis yra 4,45 m ilgio, vienas iš ilgiausių savo segmente. Naujojo Peugeot 3008 2,68 m ilgio ratų bazė suteikia maksimalų komfortą ir erdvumą visiems keleiviams. Padidintą 520 litrų talpos bagažinę (VDA) galima išplėsti iki 1500 litrų.
Beprecedentė vairavimo patirtis
Naujosios EMP2 platformos važiuoklės ir jos garsiųjų savybių dėka naujasis Peugeot 3008 pasiekė pusiausvyrą tarp patogumo ir automobilio valdymo. Pakaba yra pritaikyta kiekvienam energijos šaltiniui taip, kad galėtumėte mėgautis kelione. Kėbulo konstrukcijoje panaudotos itin tvirtos medžiagos ir lengvojo lydinio medžiagos prisideda ženkliai mažinant automobilio svorį (-100 kg lyginant su pirmtaku) ir savo ruožtu sumažina degalų sąnaudas, užtikrina pasyvų saugumą ir efektyvumą.
Naujasis Peugeot 3008 yra tikras miesto visureigis dėl jame įrengtos Advanced Grip Control sistemos. Patobulinta sukibimo su kelio danga sistema naudoja šią įrangą:
- Optimizuotą penkių lygių sukibimo sistemą (įprasta, sniego, purvo, smėlio, sukibimo kontrolės sistema (ESP) išjungta), kurią galima valdyti centrinės konsolės mygtuku
- Specialias Mud & Snow 18'' padangas
- Važiavimo į kalną Hill Assist Descent Control HADC pagalbos sistemą, užtikrinančia geriausią ir visiškai saugų automobilio valdymą važiuojant stačiu šlaitu.
Naujoji Peugeot i-Cockpit įranga padeda vairuoti, ji ergonomiška ir intuityvi.
Naujasis vairuotojo i-Cockpit skyrius visais atžvilgiais pralenkia pirmtaką. Kokybiškesnis, technologiškai atnaujintas dizainas, intuityvioji sistema, integruota vairuotojo i-Cockpit® įranga įkūnija Peugeot viziją ir leidžia pagalvoti apie tai, kokia bus automobilių valdymo įranga ateityje:
- Kompaktiškesnis naujoviškas vairaratis siūlo vairuotojui didesnį matymo lauką ir daugiau vietos kojoms.
- HeadUp stiliaus daviklių 12,3'' dydžio skiriamosios gebos blokas ir futuristinis skaitmeninis ekranas. Daviklių bloką galima nustatyti ir kiekvienam vairuotojui pateikti jam tinkančiame tiesioginio matymo lauke. Kiekvienos konfigūracijos estetiką pabrėžia animacijos ir perėjimai.
- Be to, 8" jutiklinis ekranas yra kaip integruotas planšetinis kompiuteris, kurio Interaktyvi technologija ir patobulintas jautrumas vėlgi padeda jį naudoti kuo patogiau.
Standartinės įrangos dalis yra du galimi salono variantai – vienas iš jų yra dinamiško važiavimo stiliaus „Boost“, o antrasis yra ramiam ir patogiam važiavimui skirtas „Relax“‟. Galima apjungti abu ir pasiūlyti vairuotojui bei keleiviui asmenišką, unikalią, žavią ir nepamirštamą vairavimo patirtį. Visos pažangiausios technologijos yra savo ruožtu suderintos su kokybiškomis medžiagomis ir detalėmis, pavyzdžiui, odos apdaila, chromuotais elementais, išraiškiomis juodomis apdailos detalėmis – puikiausias kokybės ir patrauklumo pasiekimas.
Aukštųjų technologijų sprendimai ir patogumo įranga
Be puikių dinamikos ir aukštos kokybės salono įrangos Peugeot 3008 siūlo savo segmento saugos ir patogumo įrangą. Atsižvelgiant į siūlomą versiją kaip papildomą įrangą galima įsigyti ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) vairuotojo pagalbos sistemą, kuri sumažina riziką ir suteikia papildomo patogumo bei saugumo:
- Active Safety Brake ja Distance Alert funkcijos padeda išvengti išvengti eismo įvykių mažindama automobilio greitį iki galutinio sustabdymo.
- Aktyvi nukrypimo nuo eismo juostos sistema Active lane departure warning įspėja, kad automobilis išvažiuoja iš eismo juostos. Vairas pats pasuka automobilį atgal į eismo juostą.
- Vairuotojo susikaupimo Driver attention warning sistema informuoja vairuotoją, kad jis dvi valandas nesiilsėjo ir važiavo didesnius nei 65 km per valandą greičiu.
- Automatinė šviesų perjungimo sistema automatiškai perjungia šviesas į tolimąsias arba artimąsias.
- Greičio ribojimo ženklų atpažinimo sistema primena vairuotojui važiuoti leistinu greičiu.
- Greičio patariamoji sistema informuoja vairuotoją, jei jis viršija leistiną greitį.
- Adaptyvinė greičio valdymo sistema su sustabdymo funkcija Adaptive Cruise Control with Stop function padeda važiuoti leistinu greičiu ir išlaikyti reikiamą atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.
- „Aklųjų zonų“ stebėjimo sistema išoriniais galinio vaizdo veidrodėliais įspėja vairuotoją apie “akloje zonoje“ esančius automobilius ir padeda išvengti susidūrimo persirikiuojant.
- Visio Park (360° apžvalgos kampas): automobilyje yra vaizdo kamera, įgalinanti matyti aplinką 360° kampu.
- Automobilio statymo pagalbos sistema Park Assist padeda aikštelėje pastatyti automobilį lygiagrečiai.
Kasdieninį patogumą ir ryšį užtikrina toliau išvardintos sistemos:
- Mirror Screen ryšys per Apple CarPlay ir Mirrorlink Android sistemas
- Belaidė Wireless Smartphone recharging telefono įkrovimo sistema
- Navigacijos 3D connected navigation sistemos komandos teikia informaciją apie eismą realiame laike per TomTom Traffic funkciją ir perkelia duomenis į priekinio lango Head Up ekraną.
- Laisvų rankų Hands-Free elektrinis bagažinės dangtis atsidaro kojos judesiu.
Vairuotojas ir keleiviai gali sėdėti automobilyje bei mėgautis pašnekesiu. Netgi trumpesnes kasdienines keliones praturtina nauja patirtis, kurią sustiprina puiki garso izoliacija ir patogumo funkcijos, kurių dauguma viršija segmento vidurkį. Keleivių laikyseną stebi priekinės sėdynės, kuriose kaip papildoma įranga yra 8 taškų pneumatinė masažo sistema. Automobilyje yra didelis stiklinis stoglangis su dangčiu ir šviesos juostelėmis bei aukščiausio lygio Premium FOCAL® Hi-Fi sistema. Peugeot, kartu su prekės ženklu FOCAL®, siūlo pirmąją gamykloje nustatytą Hi-Fi sistemą, paremtą FOCAL® technologija, kuri susideda iš 10 garsiakalbių, žemųjų dažnių garsiakalbio ir 515W stiprintuvo.
Ekonomiški, tačiau galingi varikliai
Tiek benzinu, tiek dyzelinu varomuose Peugeot 3008 automobiliuose yra įrengti galingi, tačiau mažai degalų naudojantys Euro6.1 varikliai.
Naujos kartos benzininiai turbo varikliai, kurių išmetamųjų teršalų kiekis yra tarp 117 ir 129 g/km CO2:
- 1.2 PureTech 130hj S&S yra 6 greičių mechaninė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 5,1 l degalų 100 km.
- 1.2 PureTech 130hj S&S yra 6 greičių automatinė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 5.2 l degalų 100 km.
- 1.6 PureTech 130hj S&S yra 6 greičių automatinė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 5.7 l degalų 100 km.
BlueHDi dyzelinių variklių išmetamųjų CO2 dujų kiekis sudaro tarp 100 ir 121 g/km ir šiame segmente yra mažiausias:
- 1.6 BlueHDi 100hj S&S yra 5 greičių mechaninė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 4,0 l degalų 100 km.
- 1.6 BlueHDi 120hj S&S yra 6 greičių mechaninė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 4,0 l degalų 100 km.
- 1.6 BlueHDi 120hj S&S yra 6 greičių automatinė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 4,2 l degalų 100 km.
- 2.0 BlueHDi 150hj S&S yra 6 greičių mechaninė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 4,4 l degalų 100 km.
- 2.0 BlueHDi 180hj S&S yra 6 greičių automatinė pavarų dėžė, vidutiniškai sunaudojanti 4,8 l degalų 100 km.