„Peugeot“ naująjį universalą aprūpino pačiomis naujausiomis koncerno technologijomis, kurios nepadarytų gėdos net ir aukštesnės klasės automobiliui. Pavyzdžiui, universalas galės būti komplektuojamas infraraudonųjų spindulių kamera, adaptyvia greičio ir atstumo palaikymo kontrole, kuri atsiradus spūsčiai automatiškai sustabdys automobilį, o vėliau – ir privers važiuoti į priekį. Be to, į naująjį modelį bus komplektuojama „Active Safety Brake“ sistema, kuri užfiksavus priešais artėjantį ar netikėtai išnirusį objektą – automobilį sustabdys. Ši sistema veikia nuo 5 iki 130 km/val.
Už itin gausaus technologijų krepšio slepiasi žymiai standesnė ir tuo pačiu lengvesnė struktūra, kuri „Peugeot“ inžinieriams leido atsikratyti 70 kilogramų viršsvorio.
Pasak „Peugeot“ automobilių dinamikos specialisto, Yanno Bonny, universalas turės kitokią pakabos konfigūraciją negu sedanas. Kodėl? Pasikeitę kėbulo išmatavimai ir didesnis svoris paskatino pakoreguoti galinės pakabos nustatymus.
„Peugeot 508“ universalo variklių gama bus identiška sedanui. Tai reiškia, jog bazinis modelis bus komplektuojamas su 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiu motoru, kuris išvystys 180 arklio galių. Laipteliu aukščiau – visiškai naujas 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinis motoras, kuris išvystys 130 arklio galių ir bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Pajėgesnių variklių ieškantys vairuotojai galės rinktis iš 225 arklio galias išvystančio benzininio ir 180 arklio galias išvystančio dyzelinio motoro. Išskyrus 130 arklio galių išvystantį dyzelį, likusieji jėgos agregatai bus komplektuojami tik su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
2019 metais variklių gamoje atsiras hibridinė versija, kuri su pilnai įkrautais akumuliatoriais galės nuvažiuoti iki 60 kilometrų.
Pasak kompanijos atstovų, naujos kartos „508“ universalo kaina praktiškai nepasikeis. Tai reiškia, jog universalas mūsų šalyje kainuos nuo maždaug 25 000 eurų.