Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Antras pagal dydį automobilių gamintojas Europoje po daugiau kaip dvidešimties metų pertraukos gali sugrįžti į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką, kurią dėl sumažėjusios paklausos paliko 1991 metais.
Naujasis koncerno vadovas Carlosas Tavaresas teigia, kad prancūziški automobiliai į Šiaurės Ameriką sugrįžtų ne anksčiau kaip 2017-2018 metais. Jeigu viskas eisis pagal naują strateginį planą, PSA koncernas pradės pelningai dirbti jau 2016 metais ir galės galvoti apie rimtesnes investicijas bei planuoti sugrįžimą į JAV.
Kitaip negu Fiat koncernui priklausanti Alfa Romeo, kurios sugrįžimas į JAV buvo vilkinamas daugiau kaip dešimt metų, prancūzai yra nusiteikę ryžtingiau. PSA į vieną didžiausių naujų automobilių rinką sugrįžtų tik su visiškai naujais produktais ir ne su vienu modeliu, bet su visa Peugeot, Citroen ir DS modelių gama.
Ką tai reiškia mums? Pigesnius, beveik apynaujus, prancūziškus automobilius.
Antras pagal dydį automobilių gamintojas Europoje po daugiau kaip dvidešimties metų pertraukos gali sugrįžti į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką, kurią dėl sumažėjusios paklausos paliko 1991 metais.
Naujasis koncerno vadovas Carlosas Tavaresas teigia, kad prancūziški automobiliai į Šiaurės Ameriką sugrįžtų ne anksčiau kaip 2017-2018 metais. Jeigu viskas eisis pagal naują strateginį planą, PSA koncernas pradės pelningai dirbti jau 2016 metais ir galės galvoti apie rimtesnes investicijas bei planuoti sugrįžimą į JAV.
Kitaip negu Fiat koncernui priklausanti Alfa Romeo, kurios sugrįžimas į JAV buvo vilkinamas daugiau kaip dešimt metų, prancūzai yra nusiteikę ryžtingiau. PSA į vieną didžiausių naujų automobilių rinką sugrįžtų tik su visiškai naujais produktais ir ne su vienu modeliu, bet su visa Peugeot, Citroen ir DS modelių gama.
Ką tai reiškia mums? Pigesnius, beveik apynaujus, prancūziškus automobilius.