Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Padidinto pravažumo Peugeot 508? Pirmą kartą apie tokį girdite? Nenuostabu, nes 2011 metais pirmą kartą pristatyta modifikacija atrodo buvo sukurta tik iš reikalo. Nei gamintojas, nei didžioji dalis Peugeot atstovų net nesivargino deramai pristatyti inovatyvų, dailų ir pakankamai ekonomišką universalą. Tačiau pasikeitusi PSA koncerno valdžia regis suprato padariusi klaidą. Paryžiaus automobilių parodoje Peugeot pristatys atnaujintą padidinto pravažumo 508 RHX, kuris bus siūlomas ne tik su hibridine jėgaine.
Nenorintiems komplikuotos hibridinės jėgainės, padidinto pravažumo Peugeot 508 RHX galės įsigyti su 2 litrų, 180 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą išvystančiu dyzeliniu varikliu. Galia bus perduodama tik per automatinę pavarų dėžę ir tik į priekinius varomuosius ratus. Būtent ši versija turėtų patikti lietuvaičiams, kurie į hibridines jėgaines žiūri pakankamai skeptiškai.
Tuo tarpu hibridinės jėgainės pajėgumas išliko nepakitęs. Priekinius varomuosius ratus suks 2 litrų, 160 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą išvystantis dyzelinis motoras. Galinius varomuosius ratus suks 27 kW galingumo elektrinis motoras. Priklausomai nuo rėžimo, automobilį varo visi keturi, tik priekiniai arba galiniai ratai. Tačiau didžiąją dalį laiko automobilis yra varomas tik priekiniais varomaisiais ratais.
Bent jau Lietuvoje, atnaujintas Peugeot 508 RHX kainuos nuo maždaug 150,000 litų. Tuo tarpu Volkswagen Passat Alltrack (neturi hibridinės jėgainės) ir Opel Insignia Country Tourer (taip pat neturi hibridinės jėgainės) kainuoja nuo 119,000 ir 113.358 litų.
Padidinto pravažumo Peugeot 508? Pirmą kartą apie tokį girdite? Nenuostabu, nes 2011 metais pirmą kartą pristatyta modifikacija atrodo buvo sukurta tik iš reikalo. Nei gamintojas, nei didžioji dalis Peugeot atstovų net nesivargino deramai pristatyti inovatyvų, dailų ir pakankamai ekonomišką universalą. Tačiau pasikeitusi PSA koncerno valdžia regis suprato padariusi klaidą. Paryžiaus automobilių parodoje Peugeot pristatys atnaujintą padidinto pravažumo 508 RHX, kuris bus siūlomas ne tik su hibridine jėgaine.
Nenorintiems komplikuotos hibridinės jėgainės, padidinto pravažumo Peugeot 508 RHX galės įsigyti su 2 litrų, 180 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą išvystančiu dyzeliniu varikliu. Galia bus perduodama tik per automatinę pavarų dėžę ir tik į priekinius varomuosius ratus. Būtent ši versija turėtų patikti lietuvaičiams, kurie į hibridines jėgaines žiūri pakankamai skeptiškai.
Tuo tarpu hibridinės jėgainės pajėgumas išliko nepakitęs. Priekinius varomuosius ratus suks 2 litrų, 160 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą išvystantis dyzelinis motoras. Galinius varomuosius ratus suks 27 kW galingumo elektrinis motoras. Priklausomai nuo rėžimo, automobilį varo visi keturi, tik priekiniai arba galiniai ratai. Tačiau didžiąją dalį laiko automobilis yra varomas tik priekiniais varomaisiais ratais.
Bent jau Lietuvoje, atnaujintas Peugeot 508 RHX kainuos nuo maždaug 150,000 litų. Tuo tarpu Volkswagen Passat Alltrack (neturi hibridinės jėgainės) ir Opel Insignia Country Tourer (taip pat neturi hibridinės jėgainės) kainuoja nuo 119,000 ir 113.358 litų.