Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Peugeot“ yra labai keistas automobilių gamintojas. Pasižiūrėję į dabartinę modelių gamą, vargu ar daugeliui šautų į galvą mintis, jog būtent šios markės inžinieriai turi drąsos sukurti tokį automobilį kaip „Peugeot 308 R Hybrid“.
„Peugeot 308 R Hybrid“ - kompaktiškas hečbekas su milžiniško pajėgumo hibridine jėgaine. Prancūzijos automobilių gamintojos inžinieriai į „Europos metų automobilį“ sumontavo net 500 arklio galių išvystančią jėgainę, kuri priverčia „308 R Hybrid“ superautomobiliams būdingu tempu.
„Peugeot 208 GTI“, „RCZ R“ ir „308 GTI“ entuziastų buvo sutikti palankiai ir įvertinti teigiamai, tačiau niekas mūsų neparuošė staigmenai, kurią prieš keletą mėnesių pristatė „Peugeot Sport“ divizijos specialistai. Dviejų spalvų schema nudažytas koncepcinis automobilis bandys pakeisti „Peugeot“ markės įvaizdį ne tik Europoje, bet ir visame likusiame pasaulyje.
„308 R Hybrid“ turi 1.6 litro, keturių cilindrų benzininio variklio ir dviejų elektrinių motorų jėgaines. Priekyje sumontuotas 1.6 litro motoras išvysto 270 arklio galių, o ant priekinės ir galinės ašies esantys elektriniai motorai sukuria po 115 arklio galių.
Pasak „Peugeot Sport“ atstovų, ši raketa iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 4 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai smulkmena. Sprendžiant iš automobilį išbandžiusio Steve Sutcliffe veido, hibridinė jėgainė prie sėdynės sugeba prispausti važiuojant bet kokiu greičiu, bet kokioje situacijoje.
Koncepcinis automobilis pristatytas, prototipas išbandytas - ką daryti toliau? „Peugeot“ vadovai dabar turi priimti labai svarbų sprendimą. Jeigu „Peugeot“ nuspręstų pradėti „308 R Hybrid“ gamybą pradėti dabar, automobilis būtų įkainotas 70 - 80 tūkst. eurų suma. Tai yra milžiniška suma ne tik kaip už „Peugeot“, bet ir kaip už kompaktišką hečbeką, tačiau pažvelgus į sportiškų automobilių rinką, net neabejojame, jog „308 R Hybrid“ surastų savo pirkėją.
O dabar laikas apžvalgai.
„Peugeot“ yra labai keistas automobilių gamintojas. Pasižiūrėję į dabartinę modelių gamą, vargu ar daugeliui šautų į galvą mintis, jog būtent šios markės inžinieriai turi drąsos sukurti tokį automobilį kaip „Peugeot 308 R Hybrid“.
„Peugeot 308 R Hybrid“ - kompaktiškas hečbekas su milžiniško pajėgumo hibridine jėgaine. Prancūzijos automobilių gamintojos inžinieriai į „Europos metų automobilį“ sumontavo net 500 arklio galių išvystančią jėgainę, kuri priverčia „308 R Hybrid“ superautomobiliams būdingu tempu.
„Peugeot 208 GTI“, „RCZ R“ ir „308 GTI“ entuziastų buvo sutikti palankiai ir įvertinti teigiamai, tačiau niekas mūsų neparuošė staigmenai, kurią prieš keletą mėnesių pristatė „Peugeot Sport“ divizijos specialistai. Dviejų spalvų schema nudažytas koncepcinis automobilis bandys pakeisti „Peugeot“ markės įvaizdį ne tik Europoje, bet ir visame likusiame pasaulyje.
„308 R Hybrid“ turi 1.6 litro, keturių cilindrų benzininio variklio ir dviejų elektrinių motorų jėgaines. Priekyje sumontuotas 1.6 litro motoras išvysto 270 arklio galių, o ant priekinės ir galinės ašies esantys elektriniai motorai sukuria po 115 arklio galių.
Pasak „Peugeot Sport“ atstovų, ši raketa iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 4 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai smulkmena. Sprendžiant iš automobilį išbandžiusio Steve Sutcliffe veido, hibridinė jėgainė prie sėdynės sugeba prispausti važiuojant bet kokiu greičiu, bet kokioje situacijoje.
Koncepcinis automobilis pristatytas, prototipas išbandytas - ką daryti toliau? „Peugeot“ vadovai dabar turi priimti labai svarbų sprendimą. Jeigu „Peugeot“ nuspręstų pradėti „308 R Hybrid“ gamybą pradėti dabar, automobilis būtų įkainotas 70 - 80 tūkst. eurų suma. Tai yra milžiniška suma ne tik kaip už „Peugeot“, bet ir kaip už kompaktišką hečbeką, tačiau pažvelgus į sportiškų automobilių rinką, net neabejojame, jog „308 R Hybrid“ surastų savo pirkėją.
O dabar laikas apžvalgai.