Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dažniausiai prie vienos automobilių markės prisirišama dar jaunystėje, vairuojant pirmuosius plieninius žirgus. Tuomet meilė mašinai tampa tikra – nesvarbu, kad konkurentai siūlo kokybiškesnius, greitesnius, ar dar kokius „–esnius“ modelius, asmuo liekia prisirišęs prie savo favorito.
Taip nutiko ir šiam vyrui, kuris nuo mažens yra apsuptas „Alfa Romeo“ automobilių. Dar vaikystėje Manuelis svajojo, jog norėtų turėti daugiau nei dešimt mašinų. Ši jo svajonė išsipildė su kaupu – jo garaže stovi kelios dešimtys klasikinių automobilių, o tikslaus skaičiaus kolekcionierius net nežino. Kaip ir pirmoji jo turėta mašina, daugelis garaže stovinčių modelių yra itališki „Alfa Romeo“.
Įdomus interviu ir kokybiškas vaizdo siužetas visada buvo „Petroliciuos“ vizitinė kortelė, todėl atsiloškite ir mėgaukitės vaizdais.
Dažniausiai prie vienos automobilių markės prisirišama dar jaunystėje, vairuojant pirmuosius plieninius žirgus. Tuomet meilė mašinai tampa tikra – nesvarbu, kad konkurentai siūlo kokybiškesnius, greitesnius, ar dar kokius „–esnius“ modelius, asmuo liekia prisirišęs prie savo favorito.
Taip nutiko ir šiam vyrui, kuris nuo mažens yra apsuptas „Alfa Romeo“ automobilių. Dar vaikystėje Manuelis svajojo, jog norėtų turėti daugiau nei dešimt mašinų. Ši jo svajonė išsipildė su kaupu – jo garaže stovi kelios dešimtys klasikinių automobilių, o tikslaus skaičiaus kolekcionierius net nežino. Kaip ir pirmoji jo turėta mašina, daugelis garaže stovinčių modelių yra itališki „Alfa Romeo“.
Įdomus interviu ir kokybiškas vaizdo siužetas visada buvo „Petroliciuos“ vizitinė kortelė, todėl atsiloškite ir mėgaukitės vaizdais.