„Palaikėme gerą tempą, tik paskutiniame greičio ruožo ketvirtyje padarėme keletą navigacijos klaidų, kurios galėjo mums kainuoti 10 minučių. Šiaip diena buvo gera – pasirinkome tinkamą padangų slėgį, todėl nepramušėme nė vieno rato“, – kalbėjo sportininkas.
B. Vanagas pripažino, kad kovojant dėl kiekvienos minutės net ir trumpi nukrypimai trasoje važiuojant ne į tą pusę turi įtakos galutiniam rezultatui. Tuo pat metu jis priminė, kad šių metų Dakare liko dar trys dienos, per kurias galutinis rezultatas gali ir pasikeisti.
Žvalgyba baigėsi
Automobilių įskaitos lyderis Stephane'as Peterhanselis iki antradienio nebuvo laimėjęs nė vieno šių metų Dakaro greičio ruožo. Sumani strategija leido prancūzui išlaikyti pirmąją poziciją, tačiau antrąją maratono dieną „Toyota Gazoo Racing“ lyderis Nasseras Al-Attiyah kone per pusę sumažino jo turėtą pranašumą.
Tuo planavimo stadija baigėsi, o S. Peterhanselis devintajame etape pagaliau atskleidė tikrąsias savo ir „Mini“ bagio galimybes. Jis užtikrintai laimėjo antradienio greičio ruožą ir bendroje įskaitoje vėl atitolo nuo N. Al-Attiyah. Nuo lyderio atsilikęs 12 minučių katarietis antradienį finišavo antras.
Carlosas Sainzas demonstravo užsidegimą pakartoti pergalę 2020 metų Dakare, tačiau ispano galimybės tai padaryti su kiekvienu etapu tik mažėja. Devintajame greičio ruože jis su sveikais ratais nenuvažiavo nė 100 kilometrų, vėliau ekipažui teko trasoje tvarkyti „Mini“ bagio stabdžius ir pamiršti apie pergalę šiame etape.
Startas šalia jūros
Greičio ruožo startas ir pirmoji atkarpa antradienį buvo visai greta Raudonosios jūros kranto. Atvirose lygiose vietose dalyviai galėjo spausti akceleratorių iki 180 km/val. greičio ribojimo ir tik smėlinguose intarpuose tekdavo sumažinti tempą.
Antradienį pervažiavimai buvo trumpi ir sudarė tik 109 kilometrus, tačiau 465 kilometrų greičio ruožą organizatoriai įvardijo kaip vieną sudėtingiausių šių metų ralio maratone. Tai lėmė ne tik didelis atstumas, bet ir kintanti aplinka.
Didžiausiu iššūkiu lenktynininkams eilinį kartą tapo akmeningas Saudo Arabijos dirvožemis, o taip pat ruožai su itin dideliais rieduliais. Paskutinė trasos dalis taip pat atnešė neįprastą 2021 metų Dakarui iššūkį – dalyviams teko kilti į viršų, o finišas buvo didesniame nei 1 kilometro aukštyje.