Kaip ir kituose WRC etapuose, kova dėl čempiono taurės buvo itin atkakli. Sekmadienį Ottas Tanakas pirmavo, turėdamas 38 sekundžių persvarą prieš „Toyota“ lenktynininką Elfyną Evans. Kad taptų čempionu, O. Tanakas privalėjo paskutinę ralio dieną išlaikyti šią persvarą ir pasiekti finišą.
Deja, pirmasis sekmadienio greičio ruožas galutinai palaidojo esto viltis tapti 2024 metų WRC čempionu. O. Tanakas prarado automobilio kontrolę ir išlėkė iš trasos. Jo vairuotas „Hyundai i20 N“ patyrė nepataisomus pažeidimus. Laimei, tiek O. Tanakas, tiek jo šturmanas išvengė rimtesnių sužalojimų, tačiau šis incidentas atvėrė kelią čempionui T. Neuville.
„Netikėtai kliūdėme purvu padengtą kelio atkarpą, automobilis pradėjo slysti ir mes atsidūrėme griovyje“, – situaciją komentavo O. Tanakas. Vėliau, paklaustas apie galutinę įskaitą, estas tik tarstelėjo: „Nieko gero“.
Po šio įvykio O. Neuville tapo tiesiog nepavejamas. Sekmadienį jam tereikėjo iškovoti du taškus, kad užsitikrintų čempiono titulą. O. Tanako avarija T. Neuville atvėrė kelią į istorinę pergalę – pirmąją po penkių vicečempiono titulų.
„Jeigu atvirai – tai mane nustebino. Nežinau, ką pasakyti, bet mes šio titulo tikrai nusipelnėme“, – džiaugėsi T. Neuville.
Nors sezonas buvo sunkus, T. Neuville įrodė savo meistriškumą net Japonijos ralyje, susidūręs su techniniais iššūkiais. Šeštadienį jis pademonstravo įspūdingą tempą, grįžo į septintą vietą ir iškovojo keturis taškus.
Sekmadienį įvykusi O. Tanako avarija taip pat paveikė konstruktorių įskaitą. Nepaisant „Hyundai“ pranašumo, paskutiniuose ruožuose „Toyota Gazoo Racing“ ekipažų tandemas sugebėjo panaikinti taškų deficitą ir švęsti saldžią pergalę.