Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokiečių tiuningo kompanija „DMC" jau ne pirmus metus stebina pasaulį su savo patobulintais Lamborghini ir Ferrari automobiliais . Superautomobiliai turbūt geriausia ką žmogus sukūrė, ypač itališkos kilmės. Nors jų kaina milžiniška, šie automobiliai verti kiekvieno cento. O kaip žinia niekada nebus per daug arklio galių ar per gražaus dizaino. Vokietijos „DMC" kompanija būtent ir specializuojasi superautomobilių galios ir išorės tiuningu. Štai keletas mūsų dėmesį patraukusių kompanijos darbų.
Pradėkime su ryškiau nei ryškiu, oranžinės spalvos „Aventador". „DMC" pervadino šį modelį į „Aventador LP900 SV Limited Edition", tik 10 tokių automobilių kompanija nutarė perdaryti. Stilingasis „Lamborghini" turi anglies pluošto buferius, o pats kėbulas kiek praplatėjo ir tapo aštresnių linijų. Taip pat buvo sumontuota titano lydinio išmetimo sistema, didžiulis spoileris gale ir optimizuotas variklio valdymo ECU.
O taip, naujasis „Ferrari F12 Berlinetta". Vokiečiai dar pilnai nebaigė tiuningo šiam italui, tik atskleidė kai kurias detales. Automobilis turės kaltinius ratlankius, iš variklio bus „išspausta" 764 arklio galios (vėl gi titaninio išmetimo sistemos dėka). O kėbulas pasipuoš iš anglies pluošto nulietu nauju buferio pažeminimu, kapotu, kapoto anga, stogo anga, galiniu difuzoriumi, slenkščiais ir „599XX" modelio stiliaus galiniu spoileriu.
Nepamirštas buvo ir „Lamborghini Murcielago". „DMC" padirbėjo prie šio „Lamborghini" flagmano prieš pat šio modelio pasekėjo debiutą. Kėbulas buvo perdarytas pagal „Murcielago SV" stilių. Tai buvo nauji anglies pluošto buferiai, galinis difuzorius ir didžiulis spoileris automobilio gale. Salone atsirado anglies pluošto durelių apmušimai. Bet plieninė išmetimo sistema ir patobulintas ECU sužavėjo labiausiai, automobilis po visko turėjo 600 arklio galių.
Neblizgi oranžinė spalva visada gerai atrodo ant itališkų egzotinių automobilių. Pastarasis patobulintas „Maserati GranCabrio" yra bendras Vokietijos ir Kanados („SR Auto Group") kompanijų darbo vaisius. Kompanijų duetas iš 4.7 litro V8 variklio, kompresoriaus ir naujos išmetimo sistemos pagalba „išspaudė" papildomai 150 arklio galių (iš viso automobilis turi 590 arklio galias). Išorė pagražinta naujais buferiais, pažeminimais, slenksčiais, galiniu spoileriu ir difuzoriumi. Ant šio gražuolio „Maserati" sumontuoti „PUR Monoblock" ratlankiai (20 colių dydžio priekyje ir 21 colio gale).
„Gallardo" netrukus bus nustotas gaminti, o „DMC" dar nepabaigė galutinai projekto su automobiliu. Vokiečiai šiuo atveju specializuojasi į 2003 - 2007 metais pagamintus „Gallardo". Buvo sukurtas anglies pluošto „body kit'as" skirtas modernizuoti automobilių išvaizdą. Savininkai taip pat gali tikėtis ir galios padidinimo (40 arklio galių daugiau) ir naujos išmetimo sistemos, kuri reikšmingai pagerina variklio skleidžiamą garsą.
Vokiečių tiuningo kompanija „DMC" jau ne pirmus metus stebina pasaulį su savo patobulintais Lamborghini ir Ferrari automobiliais . Superautomobiliai turbūt geriausia ką žmogus sukūrė, ypač itališkos kilmės. Nors jų kaina milžiniška, šie automobiliai verti kiekvieno cento. O kaip žinia niekada nebus per daug arklio galių ar per gražaus dizaino. Vokietijos „DMC" kompanija būtent ir specializuojasi superautomobilių galios ir išorės tiuningu. Štai keletas mūsų dėmesį patraukusių kompanijos darbų.
Pradėkime su ryškiau nei ryškiu, oranžinės spalvos „Aventador". „DMC" pervadino šį modelį į „Aventador LP900 SV Limited Edition", tik 10 tokių automobilių kompanija nutarė perdaryti. Stilingasis „Lamborghini" turi anglies pluošto buferius, o pats kėbulas kiek praplatėjo ir tapo aštresnių linijų. Taip pat buvo sumontuota titano lydinio išmetimo sistema, didžiulis spoileris gale ir optimizuotas variklio valdymo ECU.
O taip, naujasis „Ferrari F12 Berlinetta". Vokiečiai dar pilnai nebaigė tiuningo šiam italui, tik atskleidė kai kurias detales. Automobilis turės kaltinius ratlankius, iš variklio bus „išspausta" 764 arklio galios (vėl gi titaninio išmetimo sistemos dėka). O kėbulas pasipuoš iš anglies pluošto nulietu nauju buferio pažeminimu, kapotu, kapoto anga, stogo anga, galiniu difuzoriumi, slenkščiais ir „599XX" modelio stiliaus galiniu spoileriu.
Nepamirštas buvo ir „Lamborghini Murcielago". „DMC" padirbėjo prie šio „Lamborghini" flagmano prieš pat šio modelio pasekėjo debiutą. Kėbulas buvo perdarytas pagal „Murcielago SV" stilių. Tai buvo nauji anglies pluošto buferiai, galinis difuzorius ir didžiulis spoileris automobilio gale. Salone atsirado anglies pluošto durelių apmušimai. Bet plieninė išmetimo sistema ir patobulintas ECU sužavėjo labiausiai, automobilis po visko turėjo 600 arklio galių.
Neblizgi oranžinė spalva visada gerai atrodo ant itališkų egzotinių automobilių. Pastarasis patobulintas „Maserati GranCabrio" yra bendras Vokietijos ir Kanados („SR Auto Group") kompanijų darbo vaisius. Kompanijų duetas iš 4.7 litro V8 variklio, kompresoriaus ir naujos išmetimo sistemos pagalba „išspaudė" papildomai 150 arklio galių (iš viso automobilis turi 590 arklio galias). Išorė pagražinta naujais buferiais, pažeminimais, slenksčiais, galiniu spoileriu ir difuzoriumi. Ant šio gražuolio „Maserati" sumontuoti „PUR Monoblock" ratlankiai (20 colių dydžio priekyje ir 21 colio gale).
„Gallardo" netrukus bus nustotas gaminti, o „DMC" dar nepabaigė galutinai projekto su automobiliu. Vokiečiai šiuo atveju specializuojasi į 2003 - 2007 metais pagamintus „Gallardo". Buvo sukurtas anglies pluošto „body kit'as" skirtas modernizuoti automobilių išvaizdą. Savininkai taip pat gali tikėtis ir galios padidinimo (40 arklio galių daugiau) ir naujos išmetimo sistemos, kuri reikšmingai pagerina variklio skleidžiamą garsą.