Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Chevrolet Corvette“ yra vienintelis amerikietiškas automobilis, kurį nuo pat pirmos dienos buvo galima vadinti amerikietišku „Porsche 911“.
„Corvette“ kūrėjai nuolatos akcentavo šio automobilio sportiškumą ir dinamiškumą. Kiekviena „Corvette“ karta orientavosi ne tik į amerikiečių, bet ir į europiečių poreikius, nepaisant to, jog „Chevrolet Corvette“ ne visada buvo parduodamas Europoje.
Pasak „General Motors“ atstovų, naujausioji „Corvette“ karta buvo kuriama nuo 2007 metų. Iš pradžių amerikiečiai planavo pristatyti automobilį su viduryje sumontuotu varikliu, kaip ir „Ferrari 458 Italia“, tačiau planai labai greitai pasikeitė po to, kai inžinieriai pareikalavo ne trijų, bet penkerių metų automobilio kūrimui.
Vietoj europietiškos superautomobilio konfigūracijos, amerikiečiai 2012 metais pristatė ženkliai atnaujintą, modernizuotą „Corvette“, kuri sugebėjo pelnyti ne vieną apdovanojimą už dizainą, valdymo savybes, variklio charakteristikas.
Įdomu yra tai, jog kiekvieną „Corvette“ variklį surenka ne gausus būrys specialistų. Kiekvieną variklio detalę, kiekvieną variklio komponentą uždeda vienas žmogus. Tokią pačią techniką naudoja ne tik „Chevrolet“, bet ir „Dodge“, „AMG“, „Ferrari“ ir dar daugelis kitų.
„Chevrolet Corvette“ yra vienintelis amerikietiškas automobilis, kurį nuo pat pirmos dienos buvo galima vadinti amerikietišku „Porsche 911“.
„Corvette“ kūrėjai nuolatos akcentavo šio automobilio sportiškumą ir dinamiškumą. Kiekviena „Corvette“ karta orientavosi ne tik į amerikiečių, bet ir į europiečių poreikius, nepaisant to, jog „Chevrolet Corvette“ ne visada buvo parduodamas Europoje.
Pasak „General Motors“ atstovų, naujausioji „Corvette“ karta buvo kuriama nuo 2007 metų. Iš pradžių amerikiečiai planavo pristatyti automobilį su viduryje sumontuotu varikliu, kaip ir „Ferrari 458 Italia“, tačiau planai labai greitai pasikeitė po to, kai inžinieriai pareikalavo ne trijų, bet penkerių metų automobilio kūrimui.
Vietoj europietiškos superautomobilio konfigūracijos, amerikiečiai 2012 metais pristatė ženkliai atnaujintą, modernizuotą „Corvette“, kuri sugebėjo pelnyti ne vieną apdovanojimą už dizainą, valdymo savybes, variklio charakteristikas.
Įdomu yra tai, jog kiekvieną „Corvette“ variklį surenka ne gausus būrys specialistų. Kiekvieną variklio detalę, kiekvieną variklio komponentą uždeda vienas žmogus. Tokią pačią techniką naudoja ne tik „Chevrolet“, bet ir „Dodge“, „AMG“, „Ferrari“ ir dar daugelis kitų.