Pirmą kartą pasaulyje serijiniame modelyje debiutuojantys virtualūs šoniniai veidrodėliai yra ne tik itin pažangi technologija, bet ir praktiškas sprendimas, užtikrinantis dar didesnį patogumą ir saugumą. Vaizdas iš išorėje esančių mažų kamerų rodomas didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose, o vairuotojas gali pasirinkti norimą rodymo kampą, atvaizdą padidinti ar sumažinti. MMI valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus rodymo būdus – greitkelyje, posūkiuose ir statant automobilį.
Visose „Audi e-tron“ salono apdailos versijose itin kruopščiai suderinti sėdynių apmušalai, spalvos ir dekoratyviniai intarpai. Ar tai būtų rafinuota „Valcona“ oda, ar sportiškumą pabrėžiantis tamsus reljefinis aliuminis, elektrinio SUV salonas atitinka aukščiausios klasės surinkimo ir medžiagų kokybės standartus.
Turėdamas didelį atstumą tarp ašių (2928 mm), „Audi e-tron“ prototipas pasižymi itin erdviu penkiaviečiu salonu ir talpiu krovinių skyriumi. Salono ilgis, atstumas virš galvos, taip pat erdvė kojoms antroje sėdynių eilėje yra vieni didžiausių SUV segmente. Taip pat visiškai lygios grindys gale, kur įprastuose automobiliuose yra tunelis, suteikia dar daugiau erdvės.
Akustinis komfortas visada buvo „Audi“ automobilių privalumas, o apjungus elektros pavarą ir rafinuotą bei komfortišką saloną, „Audi e-tron“ prototipas kartelę kilstelėjo dar aukščiau. Važiuojant mieste jis skleidžia tik riedančių padangų ir švelnų elektros variklio garsą, o tolimose kelionėse užtikrina ypatingą komfortą. Elektromobilio kėbulas turi padidintą garso izoliaciją, todėl net ir važiuojant dideliu greičiu vėjo keliamas triukšmas salone yra vos girdimas, leidžiant keleiviams mėgautis komfortiška kelione.