REKLAMA
REKLAMA
JAGUAR XJS
„Koenig“ specialistai nemėgo vieno dalyko - turbinų. Šių dirbtuvių darbuotojai dievindavo galingus atmosferinius motorus, ypač 8 ir 12 cilindrų jėgos agregatus. Puikus jų meilės įrodymas - „Jaguar XJS“, kuris turėjo 5,3 litro, 380 arklio galių, 12 cilindrų variklį, išskirtinai atrodančias kėbulo detales ir itin aukštą kainą. Iš viso buvo pagaminta 14 modelio vienetų.
REKLAMA
MERCEDES BENZ SL
Devinto dešimtmečio pabaigoje „Koenig“ pradėjo labai stipriai domėtis „Mercedes Benz“ automobiliais. Tad, kai atėjo metas į savo dirbtuves atsivežti „Mercedes Benz SL“ ir jį patobulinti - vyrukai nepasikuklino. Sumontavo 7,2 litro, 12 cilindrų motorą, kuris išvystė 580 arklio galių.
REKLAMA
REKLAMA
FERRARI 348
Egzotika, kuri visuomenei buvo pristatyta 1991 metais. V8, 600 arklio galių ir 330 km/val. maksimalus greitis.
S KLASĖ
Tai greičiausiai žinomiausias ir mėgstamiausias „Koenig“ projektas. Įmonės darbuotojai pasiėmė prabangų sedaną ir jį sumontavo 5,0 litrų, 8 cilindrų, 400 arklio galių išvystantį motorą. Tokios jėgainės užteko norint priversti automobilį iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 6 sekundes.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
PORSCHE 911
Atidžiai pažiūrėkite į galinę šio automobilio dalį ir pasakykite - Iš kurio automobilio buvo pasiskolinti galiniai žibintai? Kol galvojate apie tai : 3,4 litro, 480 AG ir 550 Nm. Beje, teisingas atsakymas - „Audi 200“.
FERRARI TESTAROSSA
Atlikti radikalūs išvaizdos pokyčiai turėjo vieną tikslą - pagerinti automobilio valdymo savybes ir padidinti maksimalų greitį. Jiems tai pavyko su kaupu. Vokietijoje patobulinta „Ferrari“ sugebėdavo pasiekti net 370 km/val. greitį.
BMW 850i
„Koenig Specials“ tobulindavo ne visas 8 serijos versijas, bet tik „850i“ ir „850 CSi“. „850i“ modelyje montuoto motoro galia būdavo padidinama iki 450, o „850 CSi“ versijos variklio galia padidėdavo iki 510 arklio galių.
REKLAMA