Antano Juknevičiaus atstovaujamos ekipos mechanikai nuo vakar ryto tikrina kiekvieną iš tūkstančio „Overdrive Hilux“ dalių ieškodami bent mažiausio pažeidimo ar net jo tikimybės. Tačiau, kaip teigia komandos inžinierius Marijus Bernotas, Atlanto vandenyno druska įrenginių nenugalėjo.
„Dar prieš atiduodami automobilį organizatoriams Le Havro uoste išpurškėme visas atviras dalis specialiais skysčiais, apsaugančiais komponentus nuo korozijos, o dabar matome to rezultatus – pažeistas atradome vos kelias detales,“ džiaugėsi „RaceTech“ dirbtuvių vyriausiasis inžinierius. „Pagrindiniai jau įvykdyti darbai – pramankštintos visos judančios automobilio dalys – amortizatoriai, vairo mechanizmas, pakabos elementai, pakeisti visi nors kiek korozijos patyrę laikikliai, varžtai ir kitos smulkios detalės. Taip pat patikrinome visų reikiamų skysčių lygius.“ Po šių darbų paruoštas automobilis buvo perduotas komandos ekipažui, kuris ne tik bandė automobilio nustatymus „Toyota“ testų poligone, bet ir tobulino dykumoje praversiančius įgūdžius.
„Bandymų metu viskas veikė sklandžiai, automobilis skrieja visu pajėgumu, todėl tiesiog negaliu sulaukti, kada pagaliau išlėksime į trasą,“ įspūdžiais po važiavimų dalinosi komandos pilotas Antanas Juknevičius. „Mechanikų komanda dirbo be priekaištų ir Lietuvoje, ir čia, o to rezultatas – puikiai paruoštas automobilis, su kuriuo startuoti bus vienas malonumas.“
Prieš ir po važiavimų Antanas su Mindaugu gerino savo ratų, pusašių ir kitų einamųjų dalių keitimo laikus. Kaip teigė Mindaugas, net ir tūkstantąjį kartą atliekant tą patį veiksmą tobulinamas ne tik pakeitimo laikas, bet ir reakcija, atidumas. „Su Antanu juokiamės, kad netrukus galėsime atidaryti boksus Dakaro dalyviams, nes jau dirbame kaip „Formulės 1“ mechanikai. Ši procedūra yra kertinė, nes nuo jos priklauso, kiek laiko užtruksi trasoje nutikus netikėtumams – visada turi būti maksimaliai pasiruošęs. Čia, „Overdrive“ stovykloje, tą daro visi – net ir praeitų metų antros vietos nugalėtojas Ginielis de Villiersas ar Saudo Arabijos žvaigždė Yazeedas Al-Rajhis.“
Kaip teigia pats Antanas, per 10 metų Dakare ir dabar belgų „Overdrive“ stovykloje jis suprato vieną dalyką – žvaigždės maratono metu šviečia tik įstrigusiems dykumoje, o garsiausi sportininkai čia yra lyg seni draugai. „Dakaras tokia vieta, kur tavo ego ir visi pasiekimai gali labai lengvai subliukšti prieš gamtos jėgas. Gali būti geriausias, greičiausias, bet tai nereiškia, kad dykuma nepateiks tau nemalonių siurprizų. Čia ego turi kitą prasmę. Dakare turi pademonstruoti ryžtą, drąsą ir čempionišką charakterį – gerbti kiekvieną dalyvį ir gamtą. Tai kiek skiriasi nuo to egoistiško suvokimo, prie kurio mes pripratę, o visi garsiausi lenktynininkai čia mielai su tavim pasidalins įspūdžiais ar patarimais.“
Gamyklinės komandos stovykloje praleidę dvi dienas, sausio 1-ąją „Edas Racing Team“ komandos nariai prisijungs prie likusių ralio dalyvių ir visą savo techniką pristatys į uždarą parką, kur automobiliai ir sunkvežimiai dalyvių lauks iki sausio 2-sios. Tądien kiekvienas sportininkas turės galimybę pakilti ant starto podiumo, o po jo dalyvių lauks pirmasis išbandymas – 11 kilometrų ilgio prologas, surikiuosiantis ekipažų starto tvarką pirmame greičio ruože.