Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nemirštanti klasika. Taip galima pavadinti pirmos kartos „Volkswagen Golf“ modelius, o ypatingai – dėvinčius GTi emblemą. O klasika nebūtų klasika, jeigu kartas nuo karto nebūtų atgaivinta, atnaujinta ar patobulinta – kaip ir šis „VW Golf“.
Ryškiai žalios spalvos modelis pasižymi ir ryškiomis modifikacijomis, slypinčiomis po kėbulu. Visų pirmas ir pats svarbiausias pokytis šiame „Golf“ – po variklio gaubtu. Čia vietoje buvusios, gamykloje sumontuotos jėgainės atsidūrė 455 AG pasiekiantis motoras, kuris, jeigu šie skaičiai nemeluoja yra daugiau nei 100 arklių galingesnis nei naujasis „Ford Focus RS“. Neblogai kaip „pirmukui“, argi ne?
Kartu su šiuo dideliu galios papildymu, „Golf“ gavo ir didesnio diametro stabdžių diskus, pasirūpinančius pakankama stabdymo jėga, didžiulius lengvojo lydinio ratlankius ir saugos lankus – šios iš išorės pastebimos detalės leidžia suprasti, jog čia ne tik eilinis puikiai išlaikytas Mk1 modelis.
Vaizdo įraše pamatysite, kaip modifikuotas „Golf GLS“ akceleruoja iš vietos – iš tiesų, į priekį jis šauna kaip įkirptas. Žinoma, visų patobulinimų autoriui dar reikėtų rasti būdą visus 455 arklius priversti geriau kibtis į asfaltą, tačiau nepaisant to šis „Golf“ tikrai vertas aplodismentų.
Nemirštanti klasika. Taip galima pavadinti pirmos kartos „Volkswagen Golf“ modelius, o ypatingai – dėvinčius GTi emblemą. O klasika nebūtų klasika, jeigu kartas nuo karto nebūtų atgaivinta, atnaujinta ar patobulinta – kaip ir šis „VW Golf“.
Ryškiai žalios spalvos modelis pasižymi ir ryškiomis modifikacijomis, slypinčiomis po kėbulu. Visų pirmas ir pats svarbiausias pokytis šiame „Golf“ – po variklio gaubtu. Čia vietoje buvusios, gamykloje sumontuotos jėgainės atsidūrė 455 AG pasiekiantis motoras, kuris, jeigu šie skaičiai nemeluoja yra daugiau nei 100 arklių galingesnis nei naujasis „Ford Focus RS“. Neblogai kaip „pirmukui“, argi ne?
Kartu su šiuo dideliu galios papildymu, „Golf“ gavo ir didesnio diametro stabdžių diskus, pasirūpinančius pakankama stabdymo jėga, didžiulius lengvojo lydinio ratlankius ir saugos lankus – šios iš išorės pastebimos detalės leidžia suprasti, jog čia ne tik eilinis puikiai išlaikytas Mk1 modelis.
Vaizdo įraše pamatysite, kaip modifikuotas „Golf GLS“ akceleruoja iš vietos – iš tiesų, į priekį jis šauna kaip įkirptas. Žinoma, visų patobulinimų autoriui dar reikėtų rasti būdą visus 455 arklius priversti geriau kibtis į asfaltą, tačiau nepaisant to šis „Golf“ tikrai vertas aplodismentų.