„Mercedes Benz AMG GT R“ yra naujausias „Mercedes Benz“ ir „AMG“ inžinierių bendras kūrinys, kuris nuo standartinio „AMG GT“ kupė skiriasi ne tik agresyvesnio dizaino kėbulo detalėmis, bet apie viską nuo pradžių.
Visų pirma, naujasis modelis yra 90 kilogramų lengvesnis už „AMG GT S“. Tai reiškia, jog naujoji „Mercedes Benz“ kupė modelio versija sveria vos 1554 kilogramus.
Atletišką ir dinamiškai atrodantį kėbulą neša 4,0 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis, kurių dėka šis jėgos agregatas išvysto 585 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą. Suporuotas su septynių laipsnių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, lengvesnis ir „žalesnis“ kupė iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3,6 sekundės ir pasiekti 318 km/val. maksimalų greitį. Palyginus su „AMG GT S“, naujoji modelio versija iki 100 km/val. įsibėgėja 0,2 sekundės greičiau ir pasiekia 8 kilometrais didesnį maksimalų greitį.
„Mercedes Benz“ atstovai neslepia, jog daugiausiai dėmesio buvo skirta automobilio aerodinaminėms savybėms. Kėbulo detalės buvo sukurtos semiantis įkvėpimo iš „Mercedes Benz AMG GT3“ lenktyninio bolido. Priekiniame buferyje matomos didžiulės oro paėmimo angos, dvigubas galinis difuzorius ir didesnis bei platesnis galinis spoileris yra pagrindinės užuominos į lenktynėms paruoštą „AMG GT3“ bolidą.
„Mercedes Benz“ pasirūpino ir dar keliomis aerodinamiką ir stabilumą gerinančiomis detalėmis, kurios plika akimi nėra matomos. Pavyzdžiui, automobilio priekinės dalies apačioje buvo sumontuotas specialus spoileris, kuris įjungus „Race“ režimą nusileidžia maždaug 40 milimetrų. Šis „kuklus“ sprendimas leidžia pagerinti automobilio stabilumą posūkiuose arba važiuojant didesniu nei 150 km/val. greičiu.
„AMG GT R“ taip pat buvo aprūpintas keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri veikia automobiliui pasiekus 100 km/val. greitį.
Taip pat reikėtų paminėti ir išmanią stabilumo kontrolės sistemą, kuri stebi kiekvieną automobilio parametrą. Sistemai pastebėjus bent menkiausią ratų prasisukimą, ji atlekia į pagalbą ir stengiasi padėti vairuotojui išvengti nelaimingo atsitikimo ir nemalonaus skambučio į draudimo kompaniją.