SEAT stende – 4D patirtis
Paryžiaus automobilių paroda – puiki proga pristatyti kompanijos ateities viziją bei automobilių komunikacijos galimybes. Šiai progai SEAT specialiai paruošė unikalų stendą, kuris atrodo išties neįprastai tradiciniams automobilių renginiams. 4D technologijos leido lankytojams gyvai pamatyti ir pajusti prekinio ženklo ir Barselonos dvasią.
Sparčiai besiplečiantis skaitmenizacijos pasaulis kompanijos strateginiuose planuose neišvengiamai vaidina svarbų vaidmenį, o šūkis „SEAT Always ON!“ (SEAT visuomet prisijungęs) reprezentuoja kompanijos įvaizdį ne tik Paryžiuje. Parodos smalsuolius SEAT stendas viliojo 4D amfiteatru ir nenutrūkstama spaudos konferencija. Be to, kiekvienas turėjo progą pasinaudoti „BitBrain“ technologija paremtu „Ateca“ modelio konfigūratoriumi, kuris sukurdavo automobilį pagal lankytojo emocijas ir neurologinius impulsus. Lankytojai galėjo pasisemti žinių spaudos konferencijos kambaryje, atsipūsti poilsio kampelyje arba gyvai pajusti SEAT prekinio ženklo dvasią bendravimo zonoje.
Pasiruošęs perkopti į aukštesnį lygmenį
Ateinančius dešimt metų automobilių sektoriaus laukia tikra moderniųjų technologijų, skaitmenizacijos ir elektronikos naujovių revoliucija. Tam, kad įveiktų visus ateities iššūkius, SEAT subūrė „Easy Mobility Team“ - mobiliųjų technologijų komandą, kuri rūpinsis kompanijos komunikacijos ir technologijų virsmais bei didžiulį dėmesį skirs 3 pagrindiniams klausimams: skaitmenizacijai, jos tyrimams ir vystymui, klientų patirties vertinimui ir verslo plėtrai.
„Ryšių galimybėmis paremta vartotojo patirtis yra mūsų ateities mobiliųjų technologijų vizijos dalis. Mes norime, kad mūsų automobiliai galėtų pasiūlyti kokybiškas skaitmeninių technologijų ir ryšių paslaugas“, - aiškino L.de Meo.
„Perkelti SEAT į aukštesnį lygmenį reiškia ne tik sunkiai dirbti tęsiant dar geresnių produktų bei paslaugų pasiūlą, bet ir pasinaudoti šia revoliucija vaidinant vieną pagrindinių vaidmenų automobilių sektoriuje. Mes svajojame paversti SEAT prekinį ženklą galinčiu pasiūlyti lengviausią mobiliųjų ryšių patirtį šiame besikeičiančiame technologijų pasaulyje“, - pridūrė jis.
Parodos metu kompanija atskleidė ir antrąjį savo kertinį tikslą – ištobulinti būsimųjų klientų automobilio pirkimo procesą ir pagerinti paslaugų kokybę. Siekdama šio tikslo SEAT komanda pristatė „SEAT Live Store“ platformą, kuri leidžia virtuliai sudėlioti automobilį pagal asmeninius pageidavimus kiekvienai detalei. SEAT taip pat pasirašė sutartį su internetinės prekybos milžine „Amazone France“. Dabar šioje, visame pasaulyje populiarioje internetinėje parduotuvėje galima rezervuoti „Mii Mango“ modelį.
SEAT neketina pamiršti plėtoti bendradarbiavimo su kitomis kompanijomis bei derinti technologijų galimybių su infrastruktūros, eismo sistemos ir mobiliojo pasaulio naujovėmis.
Drąsūs užmojai ir užtikrinti žingsniai tikslo link
Kompanijos skaitmeninės srities pokyčiai sutapo su gerėjančia finansine kompanijos būkle ir pasiruošimu pristatyti naujus modelius. SEAT žengia tvirtus žingsnius savo tikslų link ir ketina 2016 metus užbaigti pelningai. Ispanijos automobilių gamintojas paskelbė, kad šių metų pirmojo pusmečio pelnas siekė 93 mln. EUR, t.y. net 77% daugiau, lyginant su tuo pat periodu 2015 metais. Be to, kompanijos pardavimai auga jau ketvirtus metus iš eilės. Iki rugpjūčio SEAT pardavė 277 100 transporto priemonių. Be „Ateca“ modelio artimiausiuose SEAT kompanijos planuose – 3 naujų modelių debiutas: atnaujintas „Leon“, penktos kartos „Ibiza“ ir visiškai naujas „Arona“ modelis.