Atvykti į Paryžiaus automobilių parodą „Ferrari“ turėjo ne vieną priežastį. Pirmoji - nauja hibridinio „La'Ferrari“ superautomobilio versija su nuimamu stogu. Kaip ir „La'Ferrari“ kupė, taip ir kabrioletas turės pritrenkiančiai skambantį 12 cilindrų variklį, kuris suporuotas su 163 arklio galias išvystančiais elektros motorais leis šiam kabrioletui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes, nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgės per 7,1 sekundės ir pasieks 349 km/val. maksimalų greitį.
„Ferrari“ ruošiasi pagaminti tik 209 šio modelio vienetus. Vis dėlto, jeigu dabar nuspręstumėte įsigyti šį modelį, „Ferrari“ atstovai jums praneštų blogą žinią. Visi 209 modeliai buvo parduoti dar tą pačią minutę, kai interneto platybėse pasirodė pirmosios „La'Ferrari Aperta“ nuotraukos.
Jeigu „La'Ferrari Aperta“ buvo vienas iš tų modelių, kuris traukdavo kiekvieno praeivio žvilgsnius, tai „Ferrari GTC4 Lusso“ bus tas automobilis, kurį galėsime išvysti bendro naudojimo keliuose.
Po to, kai „Ferrari“ nusprendė atnaujinti „FF“ modelį, italai ne tik pakeitė automobilio išvaizdą, bet ir atnaujino keturviečio modelio interjerą, beveik visus komponentus, praplėtė variklių gamą ir pakeitė modelio pavadinimą iš „Ferrari FF“ į „Ferrari GTC4 Lusso“.
Nuo šiol „Shooting Brake“ kėbulo tipą turintis „Ferrari“ bus komplektuojamas ne tik su 12 cilindrų, bet ir su 8 cilindrų jėgos agregatu. Deja, mažesnio darbinio tūrio motorą turinti versija bus komplektuojama tik su galinių varančiųjų ratų pavara.
Pasak „Ferrari“ atstovų, naujoji versija su 8 cilindrų motoru turėtų palengvinti tų vairuotojų dalią, kurie nori „Ferrari GTC4 Lusso“ naudoti kiekvieną dieną. Nors priekyje esantis 8 cilindrų motoras nėra toks pajėgus kaip didesnis ir masyvesnis V12 agregatas, tačiau „GTC4 Lusso“ tikrai nėra lėtas automobilis. Iki 100 km/val. jis įsibėgės per 3,5 sekundės ir pasieks maksimalų 320 km/val. greitį.