• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Premium“ segmento lyderis – „Mercedes Benz“, šiuo metu vykstančioje Paryžiaus automobilių parodoje pristatė ne vieną, ne dvi, bet kelias karštas naujienas, kurios turėtų sudominti skirtingus poreikius turinčius vairuotojus.
„Mercedes Benz“ kompanijos stende įvyko net penkios naujų modelių premjeros: elektra varomo „EQC“, griausmingai atrodančio „AMG GT-4“ sedano, sportiško „A35 AMG“ hečbeko ir dviejų itin svarbių naujienų – naujos kartos „B“ klasės ir „GLE“ premjeros.

„Premium“ segmento lyderis – „Mercedes Benz“, šiuo metu vykstančioje Paryžiaus automobilių parodoje pristatė ne vieną, ne dvi, bet kelias karštas naujienas, kurios turėtų sudominti skirtingus poreikius turinčius vairuotojus.
„Mercedes Benz“ kompanijos stende įvyko net penkios naujų modelių premjeros: elektra varomo „EQC“, griausmingai atrodančio „AMG GT-4“ sedano, sportiško „A35 AMG“ hečbeko ir dviejų itin svarbių naujienų – naujos kartos „B“ klasės ir „GLE“ premjeros.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz


„Mercedes Benz“ tiki vienatūrių segmentu
Padidinto pravažumo ir „SUV“ tipo automobiliai vis dažniau pakiša peilį po kitų automobilių kaklu. Vienatūrių segmentas yra vienas iš tų, kuris labiausiai kenčia nuo augančios „SUV“ automobilių paklausos, tačiau kaip į tai reaguoja „Mercedes Benz“? Pristato naujos kartos B klasės vienatūrį.
„Praktiškesnis, išvaizdesnis ir technologiškai pažangesnis“, – taip naujos kartos modelį pristato „Daimler“ atstovė – Britta Seeger.
„Šis automobilis puikiai papildo mūsų modelių šeimą, nes jis gali pasiūlyti tai ko trokšta kiekvienas „Mercedes Benz“ vairuotojas – aukščiausio lygio technologijas, šiuolaikišką dizainą ir prabangos jausmą“, – didžiuodamasi priduria Britta Seeger.
Vokietijos automobilių koncerno darbuotojai kurdami naujos kartos B klasę, susidūrė su labai rimtu uždaviniu. Jie privalėjo išlaikyti vienatūriams būdingą praktiškumą ir interjero erdvę, ir tuo pačiu sukurti patraukliai atrodantį ratuotį. Panašu, jog „Mercedes Benz“ pasirinko santūresnį, konservatyvesnį kelią, nes naujos kartos modelis labai primena senąjį. Žinoma, dabar jis apvalesnių formų, turi visiems „Mercedes Benz“ modeliams būdingą „nosį“, bet vizualiniai pokyčiai – kuklūs.

REKLAMA

18C0619_050


Akivaizdu, jog „Mercedes Benz“ inžinieriai daugiausiai dėmesio skyrė kitoms detalėms: interjerui, oro pasipriešinimo koeficientui (pastarojo rodiklis – 0,24), variklių efektyvumui. Savybėms, kurios priverčia įsigyti tokį automobilį.
Nuo šiol „Mercedes Benz“ į naujos kartos B klasę montuos S klasėje matytas technologijas: išmanią greičio, atstumo ir eismo palaikymo kontrolę, automatinę stabdymo sistemą, automatinę eismo juostos persirikiavimo sistemą. Vienu mygtuko paspaudimu B klasė taps autonominiu automobiliu. Vienintelis dalykas ką Jums reikės daryti – laikyti rankas ant vairo. Visomis kitomis procedūromis pasirūpins automobilis.
Į naujos kartos B klasę „Mercedes Benz“ montuos penkis skirtingo pajėgumo variklius: du benzininius ir tris dyzelinius.
Benzininių variklių gamoje – 1,33 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiai motorai, kurie išvystys 136 AG, 200 Nm arba 163 AG ir 250 Nm. Abu varikliai bus poruojami su 7 laipsnių – dvigubos sankabos pavarų dėžėmis.
Dyzelinių variklių gama atrodys dinamiškiau. Joje bus siūlomi 1,5 litro ir 2 litrų darbinio tūrio motorai. Pastarasis – visiškai naujas ir priklausomai nuo versijos, išvystys 150 AG ir 320 Nm arba 190 AG ir 400 Nm. 2 litrų motorai bus poruojami su naujomis 8 laipsnių – dvigubos sankabos pavarų dėžėmis. Tuo tarpu silpnesnioji  – 1,5 litro versija gaus 7 laipsnių „DCT“.
Naujos  kartos modelio prekyba senajame žemyne prasidės gruodžio 3 dieną. Tuo tarpu pirmieji automobiliai į gatves išriedės ne anksčiau kaip kitų metų vasarį.

REKLAMA
REKLAMA


Pinigų kalvė – naujos kartos „GLE“
„Mes esame šio segmento pionieriai. Prieš 21 metus mes pristatėme pirmąjį aukštesnės klasės „SUV“. Nuo to mes esame šio segmento lyderiai“, – pristatymo metu užtikrintai kalbėjo „Daimler“ atstovė Britta Seeger.
Kaip ir daugelis kitų „Mercedes Benz“, taip ir naujasis „GLE“ buvo kuriamas atsižvelgiant į vairuotojų norą turėti kuo daugiau technologijų ir nestandartinių sprendimų. Gera žinia yra ta, jog „GLE“ tokių turi labai daug. Keletas pavyzdžių:

  • „E-active body control“: 48 V pagrindu veikianti aktyvi pakaba, ir tai pirmą kartą veikia kartu su taip pat naujai sukurta pneumatine pakaba. Tai vienintelė rinkoje esanti sistema, kurioje galima atskirai valdyti kiekvieno rato spyruoklių ir amortizatorių jėgas. Tai reiškia, kad saugoma ne tik nuo kėbulo pasvirimo, bet ir nuo išilginio svyravimo bei automobilio galinės dalies „tūptelėjimo“ stipriai greitėjant.

  • Aktyvi pagalba transporto spūstyje: ši pagalbinė vairavimo sistema leidžia GLE iš anksto atpažinti transporto spūstis, judant maždaug iki 60 km/val. greičiu, aktyviai padeda vairuotojui sustoti, pajudėti iš vietos ir net pagelbėja formuojant avarinę eismo juostą, kai reikia pasitraukti į šalį, paliekant vietos pagalbos tarnyboms pravažiuoti.

  • Aktyvaus stabdymo pagalbininko šalutinio kelio funkcija: jeigu išsukant iš važiuojamosios kelio dalies kyla pavojus susidurti su atvažiuojančiomis iš priekio transporto priemonėmis, GLE gali būti sustabdytas esant tokiems manevrams būdingam greičiui.

  • Pirmą kartą modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame modelyje, visiškai reguliuojama visų ratų pavara (Torque on Demand („TonD“), priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų. Su papildomu bekelės paketu, vairuotojai galės pasinaudoti lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis.

  • Naujos kartos „GLE“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,29 Cd. Tai yra geriausias rodiklis klasėje.



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz GLE


„Mercedes Benz GLE“ – akivaizdžiai bus didesnis automobilis. Naujasis modelis turės 80 milimetrų ilgesnę ratų bazę (dabar jis sieks 2995 mm). Tai leido sukurti gerokai erdvesnį interjerą. Pavyzdžiui, erdvė kojoms išaugo 69 milimetrais, erdvė galvai – 33 milimetrais. Taip pat reikėtų paminėti, jog didesnė interjero erdvė leido inžinieriams pasiūlyti milžinišką bagažinės talpą. Su atlenktomis galinėmis sėdynėmis bagažinės tūris sieks 825 litrų, o su nulenktomis – 2055 litrų.
„GLE“ variklių gamoje dominuos naujutėliai 6 cilindrų benzininiai varikliai. Pastarieji – visiškai naujos konfigūracijos, mat „Mercedes Benz“ sugrįžo prie 6 cilindrų eilėje tipo jėgos agregatų.
Prekybos pradžioje bus siūlomas tik vienas modelis – „GLE 450 4Matic“, kurio jėgainė išvystys 367 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą. Vėliau variklių gamą papildys įkraunamas hibridas ir dyzelinu varomi motorai.
Jungtinėse Valstijose gaminamas automobilis senąjį žemyną pasieks 2019-ųjų metų pradžioje.



Norintiems pažiūrėti visą „Mercedes Benz“ spaudos konferenciją.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų