Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusią savaitę prie „Dacia“ stendo 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje įvyko ceremonija, kurios metu Andres Palomo Paz gavo naujutėlio „Dacia Sandero Stepway“ raktelius iš Nicolas Wertans, „Renault Group“ viceprezidento pardavimams, ir taip „Dacia“ automobilių, parduotų nuo 2004 m., skaičius pasiekė tris milijonus.
„Nuo ženklo atnaujinimo vos prieš 10 metų „Dacia“ jau pardavė tris milijonus transporto priemonių, ir tai yra unikalus laimėjimas šiandieninėje automobilių pramonėje!“, – sakė Nicolas Wertans. – „Dacia“ pavyko su savo klientais užmegzti tvirtus ryšius, grindžiamus pasitikėjimu. Prie šios sėkmės taip pat prisidėjo mūsų įsipareigojimas, puikiai atitinkantis lūkesčius automobilistų, kurie ieško saugios ir patikimos transporto priemonės su modernia įranga už priimtiną kainą“.
„Dacia“ sėkmės istorija
Atrodo, kad 2014-ieji bus dar vieneri puikūs metai „Dacia“ – pirmąjį pusmetį pardavimų apimtys išaugo 24,4 procento.
„Dacia“ gali teigti turinti jauniausią transporto priemonių parką Europos rinkoje, o pardavimo skaičiai auga visose regiono šalyse. Be to, „Dacia“ užfiksavo didžiausią augimą Europoje (36,2 procento) per pirmus šešis 2014 m. mėnesius.
„Dacia“ rinkos dalis augo ir visame Viduržemio jūrą supančiame regione nepaisant sudėtingos situacijos šiose šalyse.
Kartu „Dacia“ tęsia tarptautinę plėtrą, ir jos transporto priemonės iki šių metų pabaigos bus pasiūlytos įsigyti Izraelyje; per 2013 m. jos buvo sėkmingai pristatytos net šešiose rinkose (Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Danijoje, Norvegijoje, Kipre ir Maltoje).
Daugiau nei ženklas – auganti „Dacia“ bendruomenė
„Dacia“ ne tik sėkmingai parduoda automobilius, bet ir įkvėpia daug klientų savo „sumanaus pirkimo“ principais.
Daugelyje šalių klientai reguliariai susitinka dalytis patirtimi ir bendromis vertybėmis, kurios grindžiamos laisva dvasia, paprastumu ir dosnumu.
Tokių bendruomenės tipo renginių svarba kiekvienais metais auga, jie suteikia dalyviams galimybę smagiai leisti laiką ir padeda kurti ilgalaikius ryšius tarp gamintojo ir pirkėjų.
Tai galima pamatyti ir „Dacia“ „Facebook“ puslapyje, kuris jau vienija daugiau nei du milijonus fanų, nors egzistuoja vos ketverius metus.
Praėjusią savaitę prie „Dacia“ stendo 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje įvyko ceremonija, kurios metu Andres Palomo Paz gavo naujutėlio „Dacia Sandero Stepway“ raktelius iš Nicolas Wertans, „Renault Group“ viceprezidento pardavimams, ir taip „Dacia“ automobilių, parduotų nuo 2004 m., skaičius pasiekė tris milijonus.
„Nuo ženklo atnaujinimo vos prieš 10 metų „Dacia“ jau pardavė tris milijonus transporto priemonių, ir tai yra unikalus laimėjimas šiandieninėje automobilių pramonėje!“, – sakė Nicolas Wertans. – „Dacia“ pavyko su savo klientais užmegzti tvirtus ryšius, grindžiamus pasitikėjimu. Prie šios sėkmės taip pat prisidėjo mūsų įsipareigojimas, puikiai atitinkantis lūkesčius automobilistų, kurie ieško saugios ir patikimos transporto priemonės su modernia įranga už priimtiną kainą“.
„Dacia“ sėkmės istorija
Atrodo, kad 2014-ieji bus dar vieneri puikūs metai „Dacia“ – pirmąjį pusmetį pardavimų apimtys išaugo 24,4 procento.
„Dacia“ gali teigti turinti jauniausią transporto priemonių parką Europos rinkoje, o pardavimo skaičiai auga visose regiono šalyse. Be to, „Dacia“ užfiksavo didžiausią augimą Europoje (36,2 procento) per pirmus šešis 2014 m. mėnesius.
„Dacia“ rinkos dalis augo ir visame Viduržemio jūrą supančiame regione nepaisant sudėtingos situacijos šiose šalyse.
Kartu „Dacia“ tęsia tarptautinę plėtrą, ir jos transporto priemonės iki šių metų pabaigos bus pasiūlytos įsigyti Izraelyje; per 2013 m. jos buvo sėkmingai pristatytos net šešiose rinkose (Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Danijoje, Norvegijoje, Kipre ir Maltoje).
Daugiau nei ženklas – auganti „Dacia“ bendruomenė
„Dacia“ ne tik sėkmingai parduoda automobilius, bet ir įkvėpia daug klientų savo „sumanaus pirkimo“ principais.
Daugelyje šalių klientai reguliariai susitinka dalytis patirtimi ir bendromis vertybėmis, kurios grindžiamos laisva dvasia, paprastumu ir dosnumu.
Tokių bendruomenės tipo renginių svarba kiekvienais metais auga, jie suteikia dalyviams galimybę smagiai leisti laiką ir padeda kurti ilgalaikius ryšius tarp gamintojo ir pirkėjų.
Tai galima pamatyti ir „Dacia“ „Facebook“ puslapyje, kuris jau vienija daugiau nei du milijonus fanų, nors egzistuoja vos ketverius metus.