Didžiausias pokytis - priekinės dalies dizainas, kuris nors ir turi daugybę modernių „Volkswagen“ modelių bruožų, tačiau milžiniškos radiatoriaus grotelės ir agresyvesnė priekinė dalis labiau primena ne „Volkswagen“, bet „Audi“ ar net „Mercedes Benz“ šeimos narį.
Tuo tarpu automobilio siluetas išliko beveik nepasikeitęs. Naujame modelyje matyti senojo „Passat CC“ bruožų, tačiau dėl žemesnės ir platesnės stovėsenos „Arteon“ atrodo tvirtesnis ir raumeningesnis. Tuo tarpu galinė automobilio dalis neatrodo taip išskirtinai kaip priekinė. Joje matyti daugybę sąsajų su „Passat“ šeimos nariais ar net naujausiais „Mercedes Benz“ modeliais, kurie naudoja siaurus, horizontalius žibintus.
Daugelį turėtų nustebinti „Volkswagen Arteon“ variklių gama : 1,5 litro 150 AG, 2,0 litrų 190 AG ir 280 AG benzinu varomi jėgos agregatai. Dyzelinių variklių gerbėjai galės rinktis iš 150, 190 ir 240 arklio galių išvystančių motorų, kurių darbinis tūris bus 2,0 litrai.
[nqspoll id="289"]