Pirmasis „Pagani“ automobilis, galėjęs be jokių apribojimų važinėti bendro naudojimo keliais buvo sukurtas 1998 metais. Tuomet, pirmasis „Pagani“ markės prototipas buvo naudojamas įvairių komponentų bandymams, skirtingoms važiuoklės konfigūracijoms. Kitaip negu daugelis kitų gamintojų, kurie sukūrė vieno ar kito modelio prototipą vėliau juo atsikrato, „Pagani“ tokių galimybių neturėjo.
Pirmasis „Pagani“ prototipas kaip bandymų laboratorija buvo naudojama iki pat 2010 metų. Būtent šis automobilis tapo pagrindu visoms „Zonda“ modifikacijoms, kol galiausiai šį nuostabų modelį pakeitė kitas, ne ką prastesnis įpėdinis - „Pagani Huayra“.
Per daugelį metų šio prototipo išvaizda keitėsi kelis kartus, tai puikiai matyti nuotraukose, tačiau „La Nonna“ vardu vadinamas modelis neperseniausiai atgavo prekinę išvaizdą. „Pagani“ darbuotojai norėdami nustebinti kompanijos įkūrėją, Horacio Pagani, automobilį atrestauravo, papuošė jį naujomis kėbulo dalimis ir pristatė jį per Horacio Pagani gimtadienio šventę.
Šiuo metu automobilis stovi „Pagani“ markės muziejuje, Italijoje, ir pasitinka kiekvieną naują „Pagani“ savininką ar gerbėją.