• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Superautomobilių gamintoja „Pagani“, pratęsė ilgametę gamintojo tradiciją. Nors „Pagani“ kaip automobilių gamintojas egzistuoja tik 24 metus, tačiau per šį pakankamai trumpą laikotarpį šios markės kūriniai tapo pilnaverčiais superautomobilių klubo nariais.
Iki „Huayra“ pasirodymo, „Pagani“ buvo pristačiusi aibe įvairiausių „Zonda“ superautomobilio versijų. Kiekviena nauja modelio versija turėjo truputėlį galingesnį variklį, truputėlį mažesnį svorį, truputėlį standesnę pakabą ir mažiau komforto įrangos.
„Pagani“ pristačius naujos kartos superautomobilį - „Huayra“, daugelis šios markės entuziastų su nekantrumu laukė kada pasirodys pirmoji hardcore modelio versija. Nors naujos modelio versijos reikėtų laukti ilgiau negu įprastai, tačiau pagaliau išaušo ta diena, kai visas pasaulis galės susipažinti su „Huayra Benny Caiola“.

Superautomobilių gamintoja „Pagani“, pratęsė ilgametę gamintojo tradiciją. Nors „Pagani“ kaip automobilių gamintojas egzistuoja tik 24 metus, tačiau per šį pakankamai trumpą laikotarpį šios markės kūriniai tapo pilnaverčiais superautomobilių klubo nariais.
Iki „Huayra“ pasirodymo, „Pagani“ buvo pristačiusi aibe įvairiausių „Zonda“ superautomobilio versijų. Kiekviena nauja modelio versija turėjo truputėlį galingesnį variklį, truputėlį mažesnį svorį, truputėlį standesnę pakabą ir mažiau komforto įrangos.
„Pagani“ pristačius naujos kartos superautomobilį - „Huayra“, daugelis šios markės entuziastų su nekantrumu laukė kada pasirodys pirmoji hardcore modelio versija. Nors naujos modelio versijos reikėtų laukti ilgiau negu įprastai, tačiau pagaliau išaušo ta diena, kai visas pasaulis galės susipažinti su „Huayra Benny Caiola“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pagani Huayra BC (3)


Taigi, pradėkime nuo pačių svarbiausių dalykų. „Huayra BC“ bus komplektuojama su 6.0 litrų, 12 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys net 789 arklio galias ir 1098 Nm sukimo momentą! Milžiniška „AMG“ specialistų sukurto motoro galia bus siunčiama ne į visus, bet tik į galinius varomuosius ratus.
„Pagani“ inžinieriai ne tik padidino variklio galią, bet ir sugebėjo sumažinti „Huayra“ automobilio svorį net 132 kilogramais. Dabar „Huayra BC“ sveria vos 1218 kilogramų. Kaip jiems tai pavyko? 9 kilogramus pavyko pašalinti sumontavus naujus „APP“ ratlankius, iš titano pagamintą išmetimo sistemą (- 7.1 kilogramo). Visos pakabos detalės taip pat turėjo susiveržti diržus. Pasak „Pagani“ atstovų, didžioji dauguma pakabos detalių buvo pagamintos iš naujos rūšies anglies pluošto, kuris yra net 50% lengvesnis ir 20% stipresnis už įprastą anglies pluoštą.

REKLAMA

Pagani Huayra BC (49)


Reikėtų paminėti ir pavarų dėžę, kuri buvo tobulinama kartu su „Xtrac“ specialistais. Iš anglies pluošto pagaminti sinchronizatoriai ir naujos programinės įrangos, pavarų dėžės svoris sumažėjo 40%, o pavarų perjungimo laikas sutrumpėjo nuo 150 ms iki 75 ms.
„Pagani Huayra BC“ iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 3 sekundes ir pasiekti didesnį nei 320 km/val. greitį.
Italų kompanija iš viso žada pagaminti 20 automobilio vienetų. Vienas „Huayra BC“ egzempliorius kainuos po 2.3 mln. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų