Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Truputėlį didesnė kėbulo prošvaisa, šiek tiek aukščiau sumontuota vairuotojo sėdynė, visureigį primenanti išvaizda ir keturių varančiųjų ratų pavarą imituojančios sistemos – taip būtų galima apibūdinti praktiškai kiekvieną SUV tipo automobilį, dėl kurių daugelis vairuotojų eina iš proto.
Panašius žodžius galėtume parinkti ir štai šiam projektui – 24 colių skersmens ratlankius dėvinčiam „Honda Accord“, kuriuos projekto autorius numovė nuo jam priklausančio, milžiniško „Ram“ pikapo, kuris, beje, taip pat sulaukė tam tikrų modifikacijų.
Kadangi 24 colių ratlankiai turėjo atitekti „Honda Accord“ automobiliui, amerikietiškas pikapas turėjo pasitenkinti mažyčiais, lyg nuo nenaudojamos sofos pasiskolintais ratukais.
Akivaizdu, jog projekto autoriui netrūksta vaizduotės ir noro konstruoti originaliai atrodančias mašinas.
Truputėlį didesnė kėbulo prošvaisa, šiek tiek aukščiau sumontuota vairuotojo sėdynė, visureigį primenanti išvaizda ir keturių varančiųjų ratų pavarą imituojančios sistemos – taip būtų galima apibūdinti praktiškai kiekvieną SUV tipo automobilį, dėl kurių daugelis vairuotojų eina iš proto.
Panašius žodžius galėtume parinkti ir štai šiam projektui – 24 colių skersmens ratlankius dėvinčiam „Honda Accord“, kuriuos projekto autorius numovė nuo jam priklausančio, milžiniško „Ram“ pikapo, kuris, beje, taip pat sulaukė tam tikrų modifikacijų.
Kadangi 24 colių ratlankiai turėjo atitekti „Honda Accord“ automobiliui, amerikietiškas pikapas turėjo pasitenkinti mažyčiais, lyg nuo nenaudojamos sofos pasiskolintais ratukais.
Akivaizdu, jog projekto autoriui netrūksta vaizduotės ir noro konstruoti originaliai atrodančias mašinas.