Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vienas žymiausių šios planetos automobilių dizainerių, regis, modernią legendinio „Lamborghini“ modelio interpretaciją vertina skeptiškai. Tokį dizainerio elgesį iššaukė gamintojo nenoras laikytis tikrosios „Lamborghini“ vizijos.
Garsusis automobilių dizaineris, Marcello Gandini, yra sukūręs keletą novatoriškiausių ir gražiausių automobilių istorijoje. Būdamas „Bertone“ dizaino studijos darbuotoju, jis sukūrė tokius modelius kaip „Lamborghioni Coutach“, „Miura“, „Espada“, „Marzal“ ir fenomenalią „Lancia Stratos“.
„Alfa Romeo markei jis suteikė „Carabo“ ir „Navajo“ koncepcijas. Jis taip pat sukūrė „Maserati Ghibli“ ir „Quattroporte“, „Citroën BX“, „Renault 5 Supercinq“, „Autobianchi A112“ ir daugelį kitų automobilių. Kiekvienas iš jų parodė kažką naujo ir įsirėžė į automobilių entuziastų sąmonę. Jie tiesiogine prasme tapo ikonomis.
Naujojo „Lamborghini Coutach“ pasirodymas šį dizaino popiežių kaip reikiant suerzino. Minint 50-ąsias koncepcinio „Countach“ pristatymo metines, „VW Group“ globojamas Italijos automobilių gamintojas nusprendė atgaivinti 1977-1990 m. gamintą legendą „Lamborghini Sian“ pagrindu.
Daugeliu nuomone naujojo „Lamborghini Countach“ dizainas primena originalą. Tačiau būtent tai Marcello Gandiniui ir nepatinka. Jis netgi nusprendė protestuoti ir, dar svarbiau, atsiriboti nuo projekto.
„Savo, kaip dizainerio, tapatybę, ypač dirbdamas su „Lamborghini“ automobiliais, grindžiau unikalia koncepcija. Todėl kiekvienas naujas modelis, prie kurio kūrimo prisidėjau, turėjo būti naujoviškas, būtų asocijuojamas su proveržiu. Galiausiai, jis turėjo būti visiškai kitoks nei ankstesnis automobilis", – aiškina M.Gandini.
Todėl Marcello Gandini norėtų pakartoti, kad jis nedalyvavo šiame projekte ir, kaip originalaus 1971 m. dizaino autorius ir kūrėjas, norėtų aiškiai pasakyti, kad ši interpretacija neatspindi jo dvasios ar vizijos.
„Lamborghini“ vadovai dar nespėjo tinkamai sureaguoti į šį dizainerio pareiškimą, tačiau vargu gamintojas jaudinasi dėl naujojo „Countach“ likimo.
Nors kiekvieną iš 12 suplanuotų ir rankomis pagamintų egzempliorių gamintojas vertina dviejų milijonų eurų suma (be mokesčių), visi automobiliai iškart buvo išparduoti.
Vienas žymiausių šios planetos automobilių dizainerių, regis, modernią legendinio „Lamborghini“ modelio interpretaciją vertina skeptiškai. Tokį dizainerio elgesį iššaukė gamintojo nenoras laikytis tikrosios „Lamborghini“ vizijos.
Garsusis automobilių dizaineris, Marcello Gandini, yra sukūręs keletą novatoriškiausių ir gražiausių automobilių istorijoje. Būdamas „Bertone“ dizaino studijos darbuotoju, jis sukūrė tokius modelius kaip „Lamborghioni Coutach“, „Miura“, „Espada“, „Marzal“ ir fenomenalią „Lancia Stratos“.
„Alfa Romeo markei jis suteikė „Carabo“ ir „Navajo“ koncepcijas. Jis taip pat sukūrė „Maserati Ghibli“ ir „Quattroporte“, „Citroën BX“, „Renault 5 Supercinq“, „Autobianchi A112“ ir daugelį kitų automobilių. Kiekvienas iš jų parodė kažką naujo ir įsirėžė į automobilių entuziastų sąmonę. Jie tiesiogine prasme tapo ikonomis.
Naujojo „Lamborghini Coutach“ pasirodymas šį dizaino popiežių kaip reikiant suerzino. Minint 50-ąsias koncepcinio „Countach“ pristatymo metines, „VW Group“ globojamas Italijos automobilių gamintojas nusprendė atgaivinti 1977-1990 m. gamintą legendą „Lamborghini Sian“ pagrindu.
Daugeliu nuomone naujojo „Lamborghini Countach“ dizainas primena originalą. Tačiau būtent tai Marcello Gandiniui ir nepatinka. Jis netgi nusprendė protestuoti ir, dar svarbiau, atsiriboti nuo projekto.
„Savo, kaip dizainerio, tapatybę, ypač dirbdamas su „Lamborghini“ automobiliais, grindžiau unikalia koncepcija. Todėl kiekvienas naujas modelis, prie kurio kūrimo prisidėjau, turėjo būti naujoviškas, būtų asocijuojamas su proveržiu. Galiausiai, jis turėjo būti visiškai kitoks nei ankstesnis automobilis", – aiškina M.Gandini.
Todėl Marcello Gandini norėtų pakartoti, kad jis nedalyvavo šiame projekte ir, kaip originalaus 1971 m. dizaino autorius ir kūrėjas, norėtų aiškiai pasakyti, kad ši interpretacija neatspindi jo dvasios ar vizijos.
„Lamborghini“ vadovai dar nespėjo tinkamai sureaguoti į šį dizainerio pareiškimą, tačiau vargu gamintojas jaudinasi dėl naujojo „Countach“ likimo.
Nors kiekvieną iš 12 suplanuotų ir rankomis pagamintų egzempliorių gamintojas vertina dviejų milijonų eurų suma (be mokesčių), visi automobiliai iškart buvo išparduoti.