„Neon'as“, kurį matote nuotraukose, priklauso vienam jaunuoliui iš Kanados. Mathieu Beaucheminas šį automobilį įsigijo prieš maždaug vienerius metus. Tradiciškai, automobilis buvo ne pačios geriausios būklės, nes juo kadaise naudojosi kelių erelis, kuris mėgdavo spausti akceleratoriaus pedalą iki dugno ir tuo pačiu gerti alkoholinius gėrimus.
Mathieu automobilį įsigijo gerokai aplamdytą, techninė mašinos dalis taip pat buvo ne pati geriausia. Variklis užsivesdavo iš trečio karto, pavarų dėžė neturėjo 2 ir 5 bėgio. Tai tik pora trūkumų, kuriuos turėjo šis „Neon'as“.
Mathieu teigia, kad šį automobilį įsigijo dėl keletos priežasčių - jis buvo pigus, jis buvo pakankamai galingas ir turėjo nemažai potencialo.
Kadangi vaikinas labai mėgsta drago varžybas, amerikoniškas „Neon SRT-4“ turėtų puikiai jaustis ne posūkiuose, bet tiesiojoje. Ar Mathieu norėjo sukurti drago varžyboms paruoštą mašiną? Iš dalies - taip. Vaikinas norėjo turėti automobilį, kuris galėtų nubausti galingesnius ir brangesnius aparatus.
Taigi, dabar gerokai patobulintas automobilio variklis išvysto net 449 arklio galias ir daugiau nei 500 Nm sukimo momentą. Išspausti tokį didelį kiekį arklių vaikinui pavyko dėl pakankamai rimtų mod'ų.
Pavyzdžiui, keturių cilindrų motoras gavo 750 cc purkštukus, „Walbro“ kuro siurblį, „Clevite H“ alkūninį veleną, „Borgwarner S256“ turbiną, „AGP“ išmetimo kolektorių.
Suvaldyti šią milžinišką galią padeda „SRT Tuning“ specialistų pagaminta priekinė ašis, galingesni stabdžių diskai (žinoma) ir specialiai šiam modeliui pagamintos spyruoklės ir „Airlift“ pagalvės.
Ir pabaigai - „CCW Classic“ ratlankiai, kurių išmatavimai : 17 x 9 (+16) priekyje ir 17 x 9,5 (+3) gale.