• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu reikėtų rinktis iš gausaus naujų automobilių būrio, kompaktiškas „Dodge Neon SRT-4“ greičiausiai savo konkurentams nusileistų visais aspektais. Tačiau, jeigu ieškotumėte pigaus, greito ir išvaizdaus sedano, amerikoniškas „Dodge“ galėtų būti puikiu pasirinkimu.
„Neon SRT-4“ turėjo keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 215 arba 230 arklio galių (priklausomai nuo pagaminimo metų). Tačiau keletos žurnalų atlikti „DYNO“ testai parodė(kai galia buvo matuojama ant varomųjų ratų), kad vėlesni modeliai turėjo net 240 arklio galių ir 370 Nm sukimo momentą išvystančias jėgaines. Nebloga raketa, ar ne?

Jeigu reikėtų rinktis iš gausaus naujų automobilių būrio, kompaktiškas „Dodge Neon SRT-4“ greičiausiai savo konkurentams nusileistų visais aspektais. Tačiau, jeigu ieškotumėte pigaus, greito ir išvaizdaus sedano, amerikoniškas „Dodge“ galėtų būti puikiu pasirinkimu.
„Neon SRT-4“ turėjo keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 215 arba 230 arklio galių (priklausomai nuo pagaminimo metų). Tačiau keletos žurnalų atlikti „DYNO“ testai parodė(kai galia buvo matuojama ant varomųjų ratų), kad vėlesni modeliai turėjo net 240 arklio galių ir 370 Nm sukimo momentą išvystančias jėgaines. Nebloga raketa, ar ne?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

14945225781_53aaa9ce40_b


„Neon'as“, kurį matote nuotraukose, priklauso vienam jaunuoliui iš Kanados. Mathieu Beaucheminas šį automobilį įsigijo prieš maždaug vienerius metus. Tradiciškai, automobilis buvo ne pačios geriausios būklės, nes juo kadaise naudojosi kelių erelis, kuris mėgdavo spausti akceleratoriaus pedalą iki dugno ir tuo pačiu gerti alkoholinius gėrimus.
Mathieu automobilį įsigijo gerokai aplamdytą, techninė mašinos dalis taip pat buvo ne pati geriausia. Variklis užsivesdavo iš trečio karto, pavarų dėžė neturėjo 2 ir 5 bėgio. Tai tik pora trūkumų, kuriuos turėjo šis „Neon'as“.

REKLAMA

14761651820_ceddd206fa_b


Mathieu teigia, kad šį automobilį įsigijo dėl keletos priežasčių - jis buvo pigus, jis buvo pakankamai galingas ir turėjo nemažai potencialo.
Kadangi vaikinas labai  mėgsta drago varžybas, amerikoniškas „Neon SRT-4“ turėtų puikiai jaustis ne posūkiuose, bet tiesiojoje. Ar Mathieu norėjo sukurti drago varžyboms paruoštą mašiną? Iš dalies - taip. Vaikinas norėjo turėti automobilį, kuris galėtų nubausti galingesnius ir brangesnius aparatus.

REKLAMA
REKLAMA

14761621829_0b211b1ed6_b


Taigi, dabar gerokai patobulintas automobilio variklis išvysto net 449 arklio galias ir daugiau nei 500 Nm sukimo momentą. Išspausti tokį didelį kiekį arklių vaikinui pavyko dėl pakankamai rimtų mod'ų.
Pavyzdžiui, keturių cilindrų motoras gavo 750 cc purkštukus, „Walbro“ kuro siurblį, „Clevite H“ alkūninį veleną, „Borgwarner S256“ turbiną, „AGP“ išmetimo kolektorių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

14947937732_aee2f9c34c_b


Suvaldyti šią milžinišką galią padeda „SRT Tuning“ specialistų pagaminta priekinė ašis, galingesni stabdžių diskai (žinoma) ir specialiai šiam modeliui pagamintos spyruoklės ir „Airlift“ pagalvės.

14945205261_7a8f9cfc18_b


Ir pabaigai - „CCW Classic“ ratlankiai, kurių išmatavimai : 17 x 9 (+16) priekyje ir 17 x 9,5 (+3) gale.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų