Atsižvelgdami į pakankamai mažą projekto biudžetą, „Opel“ specialistų akys nukrypo į automobilių sporto programoje dirbusius kolegas. „Opel Motorsport“ divizijoje dirbę kolegos jau buvo sukūrę patikimą platformą sportiškam automobiliui, tad kam leisti didžiulę sumą pinigų visiškai naujai platformai? Viskas ką „Opel“ inžinieriai turėjo padaryti - „DTM“ varžyboms paruoštą bolidą pritaikyti bendro naudojimo keliams. Būtent tai jie ir padarė.
Automobilio važiuoklė buvo paimtas iš „DTM“ čempionate dalyvavusio „Astra“ kupė bolido, 4.0 litrų ir 8 cilindrų benzininis variklis taip pat atkeliavo iš „Opel Motorsport“ dirbtuvių. Kaip bebūtų keista, inžinieriai netgi paliko šešių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę, kuri nuo pat pirmos dienos buvo puikiai suderinta su 4.0 litrų, 444 arklio galias išvysčiusiu varikliu.
Tad ką „Opel“ specialistai pakeitė? Bendro naudojimo keliams ruošiamas automobilis gavo mažesnio skersmens stabdžių diskus, Europos Sąjungos reglamentą atitinkančią išmetimo sistemą, naujo dizaino priekinį buferį, galinį spoilerį. Automobilis taip pat gavo „ABS“ ir „ESP“ sistemas, kurios „Opel“ atstovų teigimu buvo sumontuotos tam, jog „Astra OPC X-treme“ vairuotojai nuvažiavę penkis kilometrus savo kelionės nebaigtų griovyje arba ant stogo.
Naujasis „Opel“ kūrinys iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti vos per 3.9 sekundės ir pasiekti 320 km/val. greitį.
Po to, kai „Opel“ viešai pademonstravo „Astra OPC X-treme“, vokiškų automobilių gamintojas sulaukė net 10 išankstinių užsakymų, tačiau raudoną šviesą šiam projektui uždegė „General Motors“ koncerno vadovai, kuriems atrodė, jog tolimesnis „Astra OPC X-treme“ projekto tobulinimas niekada neatneš norimos grąžos.