— Ben (@Benj1Franks)
August 12, 2018
Pasak pastarojo „Model 3“ savininko, problema slypi automobilio dugne. Teoriškai, apačioje esanti dugno apsauga (šalia galinės pakabos) turėtų nukreipti vandenį aplink buferį. Realybėje – gamyklos darbuotojas ją pritvirtina netinkamai, o tai priverčia vandenį plūsti link galinio buferio.
Tačiau tai nėra vienintelė „Tesla“ savininkų problema. Panašu, kad elektromobilių savininkai patekę į avariją, iškart turi apsišarvuoti kantrybe, nes atsarginės detalės į oficialias dirbtuves keliauja ilgai. Labai ilgai.
They’re probably going to be waiting a while
pic.twitter.com/z3mTzIx6GCREKLAMA
— Justin (@Trumpery45)
August 12, 2018
Ir dar viena smulkmena, kurią turėtų žinoti būsimi „Tesla“ savininkai.
We're setting an extremely high bar for Model 3, and what happened in this situation is not how we build our cars. We're investigating the issue to understand what caused it, and we are contacting our customers to resolve this and ensure they are satisfied. - Tesla
pic.twitter.com/tfPY1F2Mub
— Sprint Nikola (@sprint_lte)
August 14, 2018