Kaip ir daugelis „ABT“ projektų, taip ir šiam daugiausiai dėmesio skyrė variklio tobulinimo departamente dirbantys specialistai. Nors „Golf GTI Clubsport“ išvaizdą papuošė agresyvesnės išvaizdos priekiniai ir galiniai buferiai, ant bagažinės dangčio užmaukšlintas spoileris ir didesnio skersmens ratlankiai, tačiau žymesnių pokyčių hečbeko eksterjere neišvysite.
Nemažai pakeitimų buvo atlikta variklio skyriuje. „ABT“ specialistams pavyko iš 2.0 litrų, 4 cilindrų motoro išspausti 340 arklio galių ir 430 Nm sukimo momentą. Standartinis variklis turėjo 260 AG ir 350 Nm.
Norintys turėti 340 arklio galių ir 430 Nm sukimo momentą, „ABT“ pasiūlys jums pakeisti išmetimo sistemą, sumontuoti pralaidesnį oro filtrą, perprogramuoti variklio valdymo programą ir apsirūpinti našesne turbina.
Atlikę „go fast“ pakeitimus, „ABT“ taip pat rekomenduos sumontuoti žemesnio profilio padangas, standesnes spyruokles ir didesnius stabdžių diskus, kurie padės laiku sustabdyti įsibėgėjusį „Golf GTI Clubsport“.