• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie naujos kartos „Honda Civic Type R“ žinome beveik viską. Žinome kiek darbo įdėjo „Honda“ inžinieriai kurdami sportišką „Civic“ versiją, žinome kokio galingumo variklį jis turi, žinome kokį maksimalų greitį jis pasiekia. Tačiau kaip manote, ar „Civic Type R“ koncepcija labai skiriasi nuo to „Civic Type R“, kurį galėsime įsigyti „Honda“ atstovybėse?
Vienintelis pastebimas pasikeitimas - nuostabūs galiniai žibintai, kurie traukė akį žiūrint į galinę „Civic Type R“ koncepto dalį. Tačiau jeigu į abudu automobilius pasižiūrėtume atidžiau - pamatytumėte, jog skiriasi priekiniai žibintai, priekinis difuzorius. Ratų arkos ir slenksčiai neatrodo taip agresyviai.
Dar vienas pastebėjimas - serijinei gamybai paruoštas automobilis turi mažesnio skersmens ratlankius ir pasižymi aukštesne prošvaisa negu „Civic Type R“ koncepcija.
Priminsime, jog automobilio priekinius ratus suka visiškai naujas 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis. Kol kas tik viename modelyje gyvuosiantis motoras išvysto 310 arklio galių esant 6500 aps/min ir 400 Nm sukimo momentą esant 2500 aps/min.
Su šiuo varikliu, japoniškas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.7 sekundės ir pasiekia 270 km/val. maksimalų greitį! Vienintelis automobilis šiame segmente sugebėsiantis parodyti ragus - keturiais ratais varomas „Ford Focus RS“, tačiau apie jį vėliau.
O dabar laikas palyginimams.

Apie naujos kartos „Honda Civic Type R“ žinome beveik viską. Žinome kiek darbo įdėjo „Honda“ inžinieriai kurdami sportišką „Civic“ versiją, žinome kokio galingumo variklį jis turi, žinome kokį maksimalų greitį jis pasiekia. Tačiau kaip manote, ar „Civic Type R“ koncepcija labai skiriasi nuo to „Civic Type R“, kurį galėsime įsigyti „Honda“ atstovybėse?
Vienintelis pastebimas pasikeitimas - nuostabūs galiniai žibintai, kurie traukė akį žiūrint į galinę „Civic Type R“ koncepto dalį. Tačiau jeigu į abudu automobilius pasižiūrėtume atidžiau - pamatytumėte, jog skiriasi priekiniai žibintai, priekinis difuzorius. Ratų arkos ir slenksčiai neatrodo taip agresyviai.
Dar vienas pastebėjimas - serijinei gamybai paruoštas automobilis turi mažesnio skersmens ratlankius ir pasižymi aukštesne prošvaisa negu „Civic Type R“ koncepcija.
Priminsime, jog automobilio priekinius ratus suka visiškai naujas 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis variklis. Kol kas tik viename modelyje gyvuosiantis motoras išvysto 310 arklio galių esant 6500 aps/min ir 400 Nm sukimo momentą esant 2500 aps/min.
Su šiuo varikliu, japoniškas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.7 sekundės ir pasiekia 270 km/val. maksimalų greitį! Vienintelis automobilis šiame segmente sugebėsiantis parodyti ragus - keturiais ratais varomas „Ford Focus RS“, tačiau apie jį vėliau.
O dabar laikas palyginimams.

REKLAMA

UK


Civic002


Priekinė dalis.

Civic003


Civic004


Profilis.

UK


Karen ParryHonda Civic Type-R ConceptPhotograph: James Lipman +44 7803 885275


Galinė dalis.

UK


Civic008


Dar vienas automobilio profilio palyginimas.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų