„Tesla“ kompanijos vadovas, Elonas Muskas, pristatydamas naująjį „Semi“ vilkiką, ne vieną kartą pridūrė, jog ilgapirščiai galės nesivarginti, nes šio vilkiko nebus įmanoma pavogti. Gamintojo vadovas neatskleidė visų „Tesla Semi“ apsaugos detalių, tačiau prezentacijos metu buvo paminėta, jog vilkikas turės dvigubus stiklus, kurių nebus įmanoma išdaužti arba bus pakankamai sunku tai padaryti.
Su pilnai įkrautomis baterijomis, naujasis „Tesla“ kūrinys, važiuodamas greitkeliu galės įveikti iki 800 kilometrų distanciją. Mažesnės talpos bateriją turinti versija galės įveikti maždaug 480 kilometrų distanciją.
O kaip gi baterijų įkrovimas? Ar norint pilnai įkrauti šį vilkiką reikės laukti 24 valandas? Tiesą sakant - ne. Naudojant „Tesla“ greitojo įkrovimo stoteles, prireiks vos 30 minučių, jog vilkikas galėtų įveikti dar 640 kilometrų distanciją.
Didžiausią nuostabą prezentacijos dalyviams sukėlė „Tesla“ vadovo užtikrinimas, jog šis vilkikas be jokių gedimų galės nuvažiuoti 1,6 milijono kilometrų. Tai reiškia, jog kiekvienam „Tesla Semi“ vilkikui bus suteikta 1,6 mln. kilometrų garantija.
Kol kas, nėra žinoma tiksli „Tesla Semi“ pasirodymo data, tačiau JAV gyvenantys vairuotojai jau dabar gali pasidžiaugti gatvėmis riedančiais „Semi“ prototipais.
Elektromobilių gamintoja – „Tesla“, po truputėlį pradeda užtildyti net pačius aršiausius savo kritikus. Po labai, labai ilgo laukimo „Tesla“ pradėjo dirbti pelningai.
Po truputėlį atsiperkančios investicijos „Tesla“ kompanijos inžinieriams leido atsikvėpti ir susikoncentruoti į ateityje pasirodysiančius projektus. Vienas iš jų – elektros energija vardu varomas vilkikas.
„Tesla Semi“ vardu pavadintas vilkikas pasižymi ne vilkikams, bet lengviesiems automobiliams būdingomis charakteristikomis. Pavyzdžiui, paskui save tempdamas 36 tonų krovinį, iki 100 km/val. įsibėgės per šiek tiek daugiau nei 20 sekundžių. Atkabinus priekabą, šis rodiklis pagerėja kelis kartus - iki 100 km/val. „Tesla Semi“ įsibėgėja per šiek tiek daugiau nei 5 sekundes.
„Tesla“ vilkikas turi keturis elektros motorus. Kiekvienas iš jų yra sumontuotas ant keturių galinių varančiųjų ratų.
Elektromobilių gamintoja – „Tesla“, po truputėlį pradeda užtildyti net pačius aršiausius savo kritikus. Po labai, labai ilgo laukimo „Tesla“ pradėjo dirbti pelningai.
Po truputėlį atsiperkančios investicijos „Tesla“ kompanijos inžinieriams leido atsikvėpti ir susikoncentruoti į ateityje pasirodysiančius projektus. Vienas iš jų – elektros energija vardu varomas vilkikas.
„Tesla Semi“ vardu pavadintas vilkikas pasižymi ne vilkikams, bet lengviesiems automobiliams būdingomis charakteristikomis. Pavyzdžiui, paskui save tempdamas 36 tonų krovinį, iki 100 km/val. įsibėgės per šiek tiek daugiau nei 20 sekundžių. Atkabinus priekabą, šis rodiklis pagerėja kelis kartus - iki 100 km/val. „Tesla Semi“ įsibėgėja per šiek tiek daugiau nei 5 sekundes.
„Tesla“ vilkikas turi keturis elektros motorus. Kiekvienas iš jų yra sumontuotas ant keturių galinių varančiųjų ratų.