Modelių gamoje taip pat buvo sportiška ir dinamiška „GTI-R“ versija su keturių varančiųjų ratų pavara ir 227 arklio galias išvystančiu jėgos agregatu. Skamba skaniai, ar ne? Tik ne Prancūzijoje gyvenančiam Olivier Frey, kuris greičiausią „Pulsar“ modifikaciją pavertė ugnimi besispjaudančiu bolidu.
Automobilį Olivieris įsigijo norėdamas pagerinti savo vairavimo įgūdžius mėgėjiškose automobilių sporto varžybose. Įgavęs nemažai patirties, prancūzas nusprendė savo bendražygį paruošti rimtesniems iššūkiams.
Iš pradžių automobilis sėdo ant dietos, sumontavo standesnius amortizatorius, didesnio skersmens stabdžių diskus, geresnes padangas. Sekantis žingsnis buvo neplanuotas.
Po to, kai kelis kartus iš rikiuotės išėjo standartinė pavarų dėže, Olivieris nusprendė imtis veiksmų ir pradėjo ieškoti geresnio ir ištvermingesnio analogo. Ieškodamas potencialių kandidantų, vaikinas nusprendė pakeisti ne tik pavarų dėžę. Jis nusprendė iš sąvartyno nusipirkti „Nissan Skyline R32“ ir standartinius „Pulsar“ komponentus pakeisti sportiško kupė analogais.
Į mažąjį hečbeką buvo sutalpinta „Nissan Skyline R32“ važiuoklė, pavarų dėže, keturių varančiųjų ratų sistema ir 2,6 litro darbinio tūrio, „RB26DETT“ benzininis variklis, kuris buvo suporuotas su „Precision PT6266“ turbina ir „Haltech“ variklio valdymo kompiuteriu. Viso to rezultatas - 652 arklio galios ir 689 Nm sukimo momentas.