• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nissan Pulsar“ arba „Nissan Sunny“ - automobilis, kuris vargu ar atsirastų daugelio automanų norimų įsigyti mašinų sąraše. Kaip ir kiekvienas dešimto dešimtmečio pradžioje gamintas japoniškas automobilis, taip ir nuo 1991 iki 1994 gamintas „Nissan Sunny“ atliko eilinės transporto priemonės funkciją : jis buvo pigus, jis buvo patikimas ir lengvai eksploatuojamas. 
Pažvelgus į „Nissan Pulsar“ variklių gamą, joje pamatytume didelio įspūdžio nekeliančius agregatus : 1,3, 1,5, 1,6, 1,7 arba 1,8 litro agregatai, kurie išvysto pakankamai arklio galių skaičių, jog galėtumėte nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Jeigu esate aštresnių pojūčių mėgėjas, „Nissan Pulsar“ taip pat galėjo jus pradžiuginti.

Nissan Pulsar“ arba „Nissan Sunny“ - automobilis, kuris vargu ar atsirastų daugelio automanų norimų įsigyti mašinų sąraše. Kaip ir kiekvienas dešimto dešimtmečio pradžioje gamintas japoniškas automobilis, taip ir nuo 1991 iki 1994 gamintas „Nissan Sunny“ atliko eilinės transporto priemonės funkciją : jis buvo pigus, jis buvo patikimas ir lengvai eksploatuojamas. 
Pažvelgus į „Nissan Pulsar“ variklių gamą, joje pamatytume didelio įspūdžio nekeliančius agregatus : 1,3, 1,5, 1,6, 1,7 arba 1,8 litro agregatai, kurie išvysto pakankamai arklio galių skaičių, jog galėtumėte nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Jeigu esate aštresnių pojūčių mėgėjas, „Nissan Pulsar“ taip pat galėjo jus pradžiuginti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

721456MG6071


Modelių gamoje taip pat buvo sportiška ir dinamiška „GTI-R“ versija su keturių varančiųjų ratų pavara ir 227 arklio galias išvystančiu jėgos agregatu. Skamba skaniai, ar ne? Tik ne Prancūzijoje gyvenančiam Olivier Frey, kuris greičiausią „Pulsar“ modifikaciją pavertė ugnimi besispjaudančiu bolidu.
Automobilį Olivieris įsigijo norėdamas pagerinti savo vairavimo įgūdžius mėgėjiškose automobilių sporto varžybose. Įgavęs nemažai patirties, prancūzas nusprendė savo bendražygį paruošti rimtesniems iššūkiams.
Iš pradžių automobilis sėdo ant dietos, sumontavo standesnius amortizatorius, didesnio skersmens stabdžių diskus, geresnes padangas. Sekantis žingsnis buvo neplanuotas.

REKLAMA

218228522


Po to, kai kelis kartus iš rikiuotės išėjo standartinė pavarų dėže, Olivieris nusprendė imtis veiksmų ir pradėjo ieškoti geresnio ir ištvermingesnio analogo. Ieškodamas potencialių kandidantų, vaikinas nusprendė pakeisti ne tik pavarų dėžę. Jis nusprendė iš sąvartyno nusipirkti „Nissan Skyline R32“ ir standartinius „Pulsar“ komponentus pakeisti sportiško kupė analogais.
Į mažąjį hečbeką buvo sutalpinta „Nissan Skyline R32“ važiuoklė, pavarų dėže, keturių varančiųjų ratų sistema ir 2,6 litro darbinio tūrio, „RB26DETT“ benzininis variklis, kuris buvo suporuotas su „Precision PT6266“ turbina ir „Haltech“ variklio valdymo kompiuteriu. Viso to rezultatas - 652 arklio galios ir 689 Nm sukimo momentas.

VIDEO









REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų