• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Renault“ pristatė ALASKAN – vienos tonos keliamosios galios pikapą, kuris pateikia visiškai naują požiūrį į pikapų segmentą, įskaitant įstabų priekinės dalies dizainą.
Tvirtas ir komfortabilus, ALASKAN žada išskirtinį vairavimo komfortą, kurį sustiprina pažangumo standartus diktuojanti, penkių svirčių galinė pakaba ir tvirtas, uždaro skerspjūvio rėmas. ALASKAN yra galingas, išmaniai sukurtas automobilis, išskirtines pravažumo savybes suderinantis su geriausia klasėje degalų ekonomija, kurią suteikia po kapotu esantis 2,3 litro darbinio tūrio „Renault dCi“ variklis. Patenkinantis profesionalių klientų poreikius, šis pikapas yra tobulas palydovas laisvalaikiu ar naudojant kasdien. Be to, pasinaudodamas lengvųjų komercinių automobilių sektoriuje sukaupta patirtimi, „Renault“ siūlo platų paslaugų, perdarymų ir priedų asortimentą, kuris patenkina nemažai klientų poreikių.
Po praėjusiais metais Pietų Amerikoje pristatyto „Renault Duster Oroch“, į segmentą įžengusio pusės tonos keliamosios galios pikapo, „Renault“ su ALASKAN sieja savo globalines ambicijas pikapų rinkoje. Visame pasaulyje ši rinka sudaro penkis milijonus per metus parduodamų automobilių – tai yra daugiau nei trečdalis pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos. „Groupe Renault“ Europoje jau 18 metų įsitvirtinęs kaip didžiausias LKA gamintojas, besiplečiantis Pietų Amerikos ir Afrikos rinkose. Dabar jis didina pagreitį su ALASKAN, kuris bus gaminamas trijose gamyklose. ALASKAN prekybos pradžia numatyta stipriose Pietų Amerikoje esančiose pikapų rinkose, kuriose „Renault“ yra ilgus metus dalyvaujantis žaidėjas. Pirmoji šio automobilio rinka yra Kolumbija.


„Renault“ pristatė ALASKAN – vienos tonos keliamosios galios pikapą, kuris pateikia visiškai naują požiūrį į pikapų segmentą, įskaitant įstabų priekinės dalies dizainą.
Tvirtas ir komfortabilus, ALASKAN žada išskirtinį vairavimo komfortą, kurį sustiprina pažangumo standartus diktuojanti, penkių svirčių galinė pakaba ir tvirtas, uždaro skerspjūvio rėmas. ALASKAN yra galingas, išmaniai sukurtas automobilis, išskirtines pravažumo savybes suderinantis su geriausia klasėje degalų ekonomija, kurią suteikia po kapotu esantis 2,3 litro darbinio tūrio „Renault dCi“ variklis. Patenkinantis profesionalių klientų poreikius, šis pikapas yra tobulas palydovas laisvalaikiu ar naudojant kasdien. Be to, pasinaudodamas lengvųjų komercinių automobilių sektoriuje sukaupta patirtimi, „Renault“ siūlo platų paslaugų, perdarymų ir priedų asortimentą, kuris patenkina nemažai klientų poreikių.
Po praėjusiais metais Pietų Amerikoje pristatyto „Renault Duster Oroch“, į segmentą įžengusio pusės tonos keliamosios galios pikapo, „Renault“ su ALASKAN sieja savo globalines ambicijas pikapų rinkoje. Visame pasaulyje ši rinka sudaro penkis milijonus per metus parduodamų automobilių – tai yra daugiau nei trečdalis pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos. „Groupe Renault“ Europoje jau 18 metų įsitvirtinęs kaip didžiausias LKA gamintojas, besiplečiantis Pietų Amerikos ir Afrikos rinkose. Dabar jis didina pagreitį su ALASKAN, kuris bus gaminamas trijose gamyklose. ALASKAN prekybos pradžia numatyta stipriose Pietų Amerikoje esančiose pikapų rinkose, kuriose „Renault“ yra ilgus metus dalyvaujantis žaidėjas. Pirmoji šio automobilio rinka yra Kolumbija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_80123_global_en



ALASKAN – įstabus pikapas
Po 2015 metais pristatyto pusės tonos keliamosios galios pikapo „Renault Duster Oroch“, „Renault“ pakėlė uždangą nuo įstabaus dizaino, vienos tonos keliamosios galios pikapo ALASKAN. Tvirtas ir komfortabilus, ALASKAN yra galingas ir išmaniai bei nuodugniai apgalvotas automobilis. Sukurtas Prancūzijoje, Japonijoje ir Lotynų Amerikoje, ALASKAN yra globalinis produktas, patenkinantis klientų iš viso pasaulio poreikius. Didelis siūlomų kėbulo tipų asortimentas prasideda nuo viengubos kabinos ir važiuoklės su kabina, su ilgu arba trumpu krovinių skyriumi ir su plačiais arba siaurais kėbulais. „Renault“ taip pat suteikia platų paslaugų, specialiai sukurtų konversijų ir priedų asortimentą, sukurtą norint patenkinti visus klientų poreikius.
Nepaprastas dizainas
ALASKAN pavadinimą įkvėpė aleutų tautos žodis „ALASKA“, reiškiantis „didžioji žemė“. Jis apima laukinius, atšiaurius peizažus ir yra atviras kvietimas, žadinantis nuotykių troškimą.
ALASKAN statusą pabrėžianti išvaizda tobulai atitinka segmento klientų poreikius estetikai, kartu išreikšdamas „Renault“ markės tapatybę. Monumentalios automobilio linijos apima „Renault“ dizaino bruožus, pikapų pasauliui suteikiančius modernų ir malonų vizualinį papildymą.
Galingas priekinės dalies dizainas

  • Naująją „Renault“ markės tapatybę išreiškia plačios, chromu dengtos ALASKAN priekinės grotelės, blizgi, juodos spalvos apdaila ir chromuota juosta, esanti tarp grotelių ir buferio.

  • Galingos kapoto linijos padidina stiprumo jausmą.

  • Išdidus ir gerai matomas markės ženklas.


Išskirtiniai, akį traukiantys, C formos, LED dienos žibintai

  • C formą sudarantys, LED dienos žibintai.

  • Galią spinduliuojantys priekiniai ir rūko žibintai.



REKLAMA

Renault_80146_global_en


Ryškūs, iškilūs sparnai ir glotnios, atletiškos linijos


  • Tvirto ir imponuojančio ALASKAN matmenys suformuoja galingą visumą.

  • Tvirti ir atletiški, plastiškos formos šonai apima išraiškingas ratų arkas, numatytas 16 arba 18 colių dydžio ratus su deimanto efekto apdaila.

  • ALASKAN linijos sukuria pažangios inžinerijos pojūtį ir pabrėžia jo tvirtumą.


„Imponuojanti priekinė ALASKAN dalis ir raumeningos linijos byloja apie galią ir stiprumą. Į pikapų pasaulį ALASKAN pūstelėjo šviežio oro, naudotojams suteikdamas naujus privalumus, nepriklausomai nuo to, ar šis automobilis naudojamas verslui, ar laisvalaikiu.“
Laurensas van den Ackeris, vyriausiasis dizaino viceprezidentas
Vairavimo komfortą didinanti pažangi penkių svirčių galinė pakaba

  • Naujoji penkių svirčių galinė pakaba užtikrina puikias valdymo savybes kelyje ir aukščiausio lygio komfortą visiems keleiviams, nedarydama jokių kompromisų pravažumui arba konstrukcijos tvirtumui.

  • Palyginti su tradicinėmis pakabomis, kai naudojamos lingės, važiavimo komfortas yra pagerintas, sumažinant pakabos dalių trintį – tiek tuščiame, tiek pakrautame automobilyje. ALASKAN penkių svirčių konfigūracija taip pat gerokai efektyviau slopina triukšmą ir vibracijas.

  • Ši pakaba galima ALASKAN versijose su dviguba kabina („double cab“).


Tvirtas, uždaro skerspjūvio kontūro rėmas
Segmente svarbiausia – stipri važiuoklė, galinti išlaikyti didesnį nei vienos tonos krovinį

  • „Renault-Nissan“ aljanso sukurtas ALASKAN rėmas su uždaru skerspjūvio kontūru yra puikiai pritaikytas tiek klientams, kuriems automobilis reikalingas kaip darbo arklys, tiek važinėti bekelėje, tiek naudojant laisvalaikiu;

  • Panaudojus tvirtas medžiagas, padidintas standumas, pagerinant valdymo savybes ir saugumą;

  • Didelė 230 mm prošvaisa;

  • Aukščiausio lygio tempimo galimybės – 3,5 tonos;

  • Pravažumo galimybes pagerinanti, išmanios konstrukcijos važiuoklė (pakilimo ir nuvažiavimo kampai ir įveikiamos rampos kampai).



REKLAMA
REKLAMA

Renault_80148_global_en


Ilgaamžės medžiagos


  • Patikima krovinių skyriaus apsauga: atspari ultravioletiniams spinduliams, atstumianti vandenį ir nuo slydimo sauganti danga;

  • Tvirta važiuoklė: apsaugotas nuo korozijos, didelio tvirtumo plienas.


Universalus, praktiškas krovinių kėbulas

  • Sunkiam darbui pritaikytas kėbulas, ilgas arba trumpas – priklauso nuo rinkos;

  • C formos bėgiai ir keturi kabliai, leidžiantys greitai ir saugiai pritvirtinti įvairiausius krovinius;

  • Krovinių skyriuje yra 12 V elektros lizdas.


Komfortabilus ir erdvus salonas

  • Salono erdvė: antroji, keleiviams skirta sėdynių eilė užtikrina keleiviniams automobiliams būdingą komfortą (erdvė keliams 589 mm, liemens kampas 23 laipsniai).

  • Reguliuojamos, itin patogios sėdynės sumažina nuovargį ilgų kelionių metu:

  • Rankomis arba elektra reguliuojamos keturiomis, šešiomis arba aštuoniomis kryptimis;

  • Sėdynėse esanti juosmens atrama leidžia tolygiai paskirstyti kūno svorį.

  • Šildomos priekinės sėdynės.

  • Kelionės komfortą padidina dviejų zonų automatinė oro kondicionavimo sistema, reguliuojamos ventiliacijos angos gale sėdintiems keleiviams.

  • Kabinoje patogiai išdėstytos dėtuvės, įskaitant lovelį centrinėje konsolėje, dėtuves duryse, butelių laikiklius ir po sėdynėmis esančias dėtuves.


Galingas ir išmanus
Geriausią ekonomiją segmente užtikrinantis „Renault“ 2,3 litro darbinio tūrio „dCi“ variklis
ALASKAN varomas „Renault“ išbandyto keturių cilindrų dyzelinio variklio su dvigubais turbokompresoriais, kuris taip pat naudojamas „Renault Master“ gamoje:

  • 160 ir 190 AG versijos;

  • Išskirtinė dinamika ir viena geriausių ALASKAN klasėje degalų ekonomija bei CO2 tarša;

  • Dvigubo turbokompresoriaus technologija: maža turbina suteikia tolygų greitėjimą esant mažiems variklio sūkiams, ir didesnė turbina, kuri užtikrina galią, pasiekus didesnius variklio sūkius;

  • Skirtingose rinkose siūlomi varikliai gali skirtis.


Kai kuriose rinkose siūlomi dar du varikliai: 2,5 litro darbinio tūrio benzininis (160 AG) ir 2,5 litro turbodyzelinis (160 ir 190 AG).
Pasirinkimas: šešių laipsnių mechaninė arba septynių laipsnių automatinė transmisija, dviejų arba keturių varančiųjų ratų sistema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_80147_global_en


Puikios pravažumo galimybės
Ratų pavaros režimai: 2WD (galiniai varantieji ratai), 4H ir 4LO (visi varantieji ratai)


  • 2WD: kasdien važinėti asfaltuotais keliais – geresnė degalų ekonomija ir geresnis valdymas;

  • 4H (įjungiama važiuojant ne didesniu nei 60 km/h greičiu): iš dalies prarandant sukibimą su keliu (šlapias kelias, akmenys, kt.); veikia važiuojant ne didesniu nei 100 km/h greičiu);

  • 4LO (įjungiama automobiliui sustojus): visiškai praradus sukibimą su keliu (smėlis, sniegas, gilus purvas ir kt.).


Elektronikos kontroliuojamas sumažinto slydimo diferencialas (eLSD) su visų ratų pavara suteikia galimybę važiuoti saugiau ir labiau užtikrintai. Ši pažangi sistema turi stabdžių jutiklius, kurie nuolat stebi ratų sukimosi greitį. Sistemai nustačius, kad vieno tilto ratai sukasi greičiau nei kito, trumpam įjungiami stabdžiai, taip sulėtinant greičiau besisukančius ratus, pagerinant sukibimą, stabilumą posūkiuose ir padidinant saugumo pojūtį.
Blokuojamas galinis diferencialas: sudėtingoms situacijoms numatytas mechaninis galinio diferencialo blokavimo mechanizmas.
Pagalbinės automobilio valdymo sistemos: pagalba, atliekant pavojingus manevrus, padidinanti vairavimo komfortą ir saugumą:

  • Pagalbinė pajudėjimo į įkalnę sistema (HSA): pajudant nuolydyje, trumpam įjungia stabdžius, apsaugodama automobilį nuo riedėjimo atgal;

  • (HDC): leidžiantis nuokalne HDC kontroliuoja stabdžius, palaikydama nustatytą riedėjimo greitį.


Priedas: stabdžių apsaugos nuo blokavimo sistema (ABS), elektronikos valdoma stabdžių jėgos paskirstymo sistema (EBD), stabdžių stiprintuvas (BA), elektroninė stabilumo programa (ESP).
Patogi įranga ir išmaniosios technologijos

  • Beraktė „Renault“ atrakinimo sistema su užvedimo mygtuku.

  • Penkių colių 3D TFT spalvotas ekranas, suteikiantis greitą ir nesudėtingą prieigą prie automobilio parametrų.

  • Praktiška garso sistema ir junglumas: suderinama su išmaniuoju telefonu, su laisvų rankų įrangos funkcija, „Bluetooth“ jungtimi, balso atpažinimo funkcija, CD grotuvu, AM/FM radijo aparatūra, keturiais arba šešiais garsiakalbiais, ant vairo rato sumontuotais nuotolinio valdymo mygtukais.

  • Junglioji navigacijos sistema su 7 colių jutikliniu ekranu (galima tam tikrose šalyse).

  • 360° kampu vaizdą apimančios kameros (priekiniame buferyje, šoniniuose veidrodėliuose ir galiniame borte), leidžiančios matyti aplinką 360° kampu ir važiuojant nedideliu greičiu (kelyje ar bekelėje) išvengti šalia automobilio esančių kliūčių. Siūloma tam tikrose rinkose.


„Renault“ žengia į pikapų rinką
Pasaulinę pikapų rinką sudaro daugiau nei penki milijonai automobilių
Pasaulinės LKA rinkos augimas visų pirma vyksta trijose klasėse dėl didėjančios pikapų rinkos:

  • Pusės tonos pikapai: 3 proc. pasaulinės rinkos, kurios numatomas augimas nuo 2014 iki 2019 metų siekia 35 proc.

  • Vienos tonos pikapai: 17 proc. pasaulinės rinkos, numatomas augimas nuo 2014 iki 2019 metų siekia 19 proc.

  • Dideli pikapai: 18 proc. pasaulinės rinkos (90 proc. JAV ir Kanadoje).


„Renault“ veržimasis į pikapų rinką
2014 metų spalį San Paule, Brazilijoje, pristatytas Renault Duster Oroch Concept – pusės tonos keliamosios galios koncepcinis pikapas.

  • 2015 metų birželį Buenos Airėse, Argentinoje, pristatytas Renault Duster Oroch – pusės tonos keliamosios galios, Lotynų Amerikai skirtas pikapas. Gaminamas Kuritiboje, Brazilijoje.



  • 2015 metų rugsėjį Paryžiuje, Prancūzijoje, pristatytas Renault ALASKAN Concept – vienos tonos keliamosios galios koncepcinis pikapas.



  • 2016 metų birželį Medeline, Kolumbijoje, pristatytas Renault ALASKAN – vienos tonos keliamosios galios pikapas, turintis pasaulinių siekių.


ALASKAN gaminamas Kuernavakoje, Meksikoje. Jis taip pat bus gaminamas Barselonoje, Ispanijoje, ir Kordoboje, Argentinoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų