„Nissan“ konstruodama šį žvėrį, į pagalbą pasitelkė ne tik „GT-R“ techninius komponentus. „Juke-R“ gavo specialiai šiam modeliui pagamintas kėbulo detales. Iš anglies pluošto buvo pagamintas priekinis buferis su didesnėmis oro paėmimo angomis. Iš to pačios medžiagos buvo pagamintas ir galinis buferis, difuzorius bei ant bagažinės esantys spoileriai.
Nors „Nissan“ teigia, jog tai tik koncepcinis, parodoms skirtas modelis, tačiau nenustebtume, jeigu „Juke-R“ patektų į ribotą serijinę gamybą. Juk ankstesnės „Juke-R“ versijos už 590 tūkst. dolerių sumą iškeliavo ne pas vieną turtingą automobilių kolekcionierių.
„Nissan“ puikiai žino kaip nustebinti daug ko mačiusius automobilių entuziastus. Jau netrukus duris visiems pasaulio automanams atversiantis „Goodwood Festival of Speed“ festivalyje bus pristatytas štai šis velnioniškai greitas „Juke-R“.
Naujoji „Juke-R“ versija iš esmės yra keistai atrodantis „Nissan GT-R Nismo“. Važiuoklė, keturių varančiųjų ratų sistema, pavarų dėžė ir variklis atkeliavo iš sportiškiausios „GT-R“ modelio versijos. Tai reiškia, jog šis stileiva turi 600 arklio galių ir 652 Nm išvystančią jėgainę. Galingesnė jėgainė turėtų padėti šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3.5 sekundes.
„Nissan“ puikiai žino kaip nustebinti daug ko mačiusius automobilių entuziastus. Jau netrukus duris visiems pasaulio automanams atversiantis „Goodwood Festival of Speed“ festivalyje bus pristatytas štai šis velnioniškai greitas „Juke-R“.
Naujoji „Juke-R“ versija iš esmės yra keistai atrodantis „Nissan GT-R Nismo“. Važiuoklė, keturių varančiųjų ratų sistema, pavarų dėžė ir variklis atkeliavo iš sportiškiausios „GT-R“ modelio versijos. Tai reiškia, jog šis stileiva turi 600 arklio galių ir 652 Nm išvystančią jėgainę. Galingesnė jėgainė turėtų padėti šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3.5 sekundes.