• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarybų Sąjungoje pamatyti „importinį" automobilį buvo retenybė. Tačiau pasirodo, kad nekenčiami kapitalistinio pasaulio gaminiai tarnavo ir Milicijoje.
Kodėl ir kaip Milicijoje atsirado ne rusiški automobiliai nėra žinoma, tačiau faktas tas, kad jų buvo nemažai : „Nissan", „BMW", „Mercedes-Benz" ir net „Porsche" - teisėsaugos sargai tikrai turėjo kuo džiaugtis. Dauguma šių mašinų pateko pas vadinamuosius „Gajukus", kurie buvo tuometinė Kelių Policija. Tik įdomu, kaip greitai vakarietiški automobiliai pasivydavo beviltiškus „Žiguliukus" ar „Moskvičius"?




Milicininkai atvyko į įvykio vieta su „Volvo" - praeiviai žaliuoja iš pavydo.




Kaip ir minėjome, „Nissan" taip pat stovėjo Milicijos autoparke. Nuo „Patrulio" su "Niva" ar "Viliuku" nepaspruksi...




„BMW" markės automobiliai Maskvos gatvėse buvo matomi per Olimpines žaidynes.




„BMW" taip pat buvo naudojami kaip reprezentaciniai Milicijos automobiliai. Juos mėgdavo išnaudoti ir kelių policija. Juk sugauti tuometinį greičio pažeidėją buvo pakankamai lengva.




Štai ir pirmieji „Mercedes-Benz" papildę Milicijos pareigas. Tai „W108" modelis, kuris nepalikdavo vilčių "Volgai".




„W108" modelį veliau pakeitė, jau legendiniais visame pasaulyje tapę „Mercedes-Benz W123" automobiliai.




O kas gi čia? Amerikietiški automobiliai Tarybų Sąjungoje?! Kaip ir kada jie atsirado nėra aišku, tačiau Stalinas turbūt apsivertė karste.


O štai ir minėtasis „Porsche". Sklando gandai, kad „Gajukai" jų turėjo net du. Įdomu, ką jie gaudydavo keliuose? Kontrabandininkus?


Kur buvę, kur nebuvę, Milicijoje vietą surado ir keletas „Audi 100" automobilių.








Net ir modeliukų kūrėjai yra atkartoję populiariausius „BMW" ir „Mercedes-Benz" automobilius, kurie tarnavo Milicijoje.

Tarybų Sąjungoje pamatyti „importinį" automobilį buvo retenybė. Tačiau pasirodo, kad nekenčiami kapitalistinio pasaulio gaminiai tarnavo ir Milicijoje.
Kodėl ir kaip Milicijoje atsirado ne rusiški automobiliai nėra žinoma, tačiau faktas tas, kad jų buvo nemažai : „Nissan", „BMW", „Mercedes-Benz" ir net „Porsche" - teisėsaugos sargai tikrai turėjo kuo džiaugtis. Dauguma šių mašinų pateko pas vadinamuosius „Gajukus", kurie buvo tuometinė Kelių Policija. Tik įdomu, kaip greitai vakarietiški automobiliai pasivydavo beviltiškus „Žiguliukus" ar „Moskvičius"?




Milicininkai atvyko į įvykio vieta su „Volvo" - praeiviai žaliuoja iš pavydo.




Kaip ir minėjome, „Nissan" taip pat stovėjo Milicijos autoparke. Nuo „Patrulio" su "Niva" ar "Viliuku" nepaspruksi...




„BMW" markės automobiliai Maskvos gatvėse buvo matomi per Olimpines žaidynes.




„BMW" taip pat buvo naudojami kaip reprezentaciniai Milicijos automobiliai. Juos mėgdavo išnaudoti ir kelių policija. Juk sugauti tuometinį greičio pažeidėją buvo pakankamai lengva.




Štai ir pirmieji „Mercedes-Benz" papildę Milicijos pareigas. Tai „W108" modelis, kuris nepalikdavo vilčių "Volgai".




„W108" modelį veliau pakeitė, jau legendiniais visame pasaulyje tapę „Mercedes-Benz W123" automobiliai.




O kas gi čia? Amerikietiški automobiliai Tarybų Sąjungoje?! Kaip ir kada jie atsirado nėra aišku, tačiau Stalinas turbūt apsivertė karste.


O štai ir minėtasis „Porsche". Sklando gandai, kad „Gajukai" jų turėjo net du. Įdomu, ką jie gaudydavo keliuose? Kontrabandininkus?


Kur buvę, kur nebuvę, Milicijoje vietą surado ir keletas „Audi 100" automobilių.








Net ir modeliukų kūrėjai yra atkartoję populiariausius „BMW" ir „Mercedes-Benz" automobilius, kurie tarnavo Milicijoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų