Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Milžiniškomis investicijomis į elektrifikaciją mėgstantis pasigirti „Volkswagen Group“ koncernas, taip pat nori prisidėti prie išmetamųjų dujų kiekio mažinimo. Kaip ir kokiu būdu? Pirmasis žingsnis – leidimas naudoti švaresnius degalus keturių cilindrų dyzeliniams varikliams.
Neseniai paskelbtame pranešime spaudai „Volkswagen“ pranešė, kad naujausios keturių cilindrų dyzelinių variklių versijos galės naudoti vadinamuosius parafino degalus – ekologiškesnį dyzeliną, kurio sudėtyje yra biologiškai skaidžių komponentų.
Šiuos degalus bus galima naudoti tik keturių cilindrų varikliuose, pagamintuose nuo šių metų birželio pabaigos (25 savaitės). Jie oficialiai gali naudoti naują degalų rūšį, kuri atitinka Europos Sąjungos standartą „EN 15940“. Gamintojas tikisi, jog naudojant naujuosius degalus, palyginti su papildomų priedų turinčiu dyzelinu, bus išmetama 75-90 proc. mažiau CO2.
Šie degalai gaminami iš biologinių liekanų ir atliekų, pavyzdžiui, hidrintu būdu apdoroto augalinio aliejaus (HVO).
„HVO“ gamybai galima naudoti įvairius augalinius aliejus, pvz., rapsų aliejų, tačiau didžiausia nauda aplinkai paprastai pasiekiama perdirbant biologines liekanas ir atliekas, pvz., kepimo aliejų, pjuvenas ir kt.
„Volkswagen“ tikisi, kad per ateinančius dešimt metų jų dalis Europos kelių transporto energijos rinkoje padidės iki maždaug 20-30 proc.
Šiandien „HVO“ dažniau yra naudojamas kaip dyzelinių degalų priedas, tačiau netolimoje ateityje daugelis automobilių gamintojų tikisi, jog grynas „HVO“ galėtų tapti atskira kuro rūšimi.
Milžiniškomis investicijomis į elektrifikaciją mėgstantis pasigirti „Volkswagen Group“ koncernas, taip pat nori prisidėti prie išmetamųjų dujų kiekio mažinimo. Kaip ir kokiu būdu? Pirmasis žingsnis – leidimas naudoti švaresnius degalus keturių cilindrų dyzeliniams varikliams.
Neseniai paskelbtame pranešime spaudai „Volkswagen“ pranešė, kad naujausios keturių cilindrų dyzelinių variklių versijos galės naudoti vadinamuosius parafino degalus – ekologiškesnį dyzeliną, kurio sudėtyje yra biologiškai skaidžių komponentų.
Šiuos degalus bus galima naudoti tik keturių cilindrų varikliuose, pagamintuose nuo šių metų birželio pabaigos (25 savaitės). Jie oficialiai gali naudoti naują degalų rūšį, kuri atitinka Europos Sąjungos standartą „EN 15940“. Gamintojas tikisi, jog naudojant naujuosius degalus, palyginti su papildomų priedų turinčiu dyzelinu, bus išmetama 75-90 proc. mažiau CO2.
Šie degalai gaminami iš biologinių liekanų ir atliekų, pavyzdžiui, hidrintu būdu apdoroto augalinio aliejaus (HVO).
„HVO“ gamybai galima naudoti įvairius augalinius aliejus, pvz., rapsų aliejų, tačiau didžiausia nauda aplinkai paprastai pasiekiama perdirbant biologines liekanas ir atliekas, pvz., kepimo aliejų, pjuvenas ir kt.
„Volkswagen“ tikisi, kad per ateinančius dešimt metų jų dalis Europos kelių transporto energijos rinkoje padidės iki maždaug 20-30 proc.
Šiandien „HVO“ dažniau yra naudojamas kaip dyzelinių degalų priedas, tačiau netolimoje ateityje daugelis automobilių gamintojų tikisi, jog grynas „HVO“ galėtų tapti atskira kuro rūšimi.