Begalė naujovių
Šį sezoną komanda atrodo itin grėsmingai. Be įprastų veidų, aikštelėje galime išvysti ir po kelerių metų pertraukos į klubą sugrįžusį Simą Galdiką, jau pirmąją savaitę naudingiausiojo „Betsafe–LKL“ žaidėjo titulą pelniusį Juaną Palaciosą bei ne kartą Lietuvos rinktinės garbę gynusį Renaldą Seibutį. Be to, naująjį sezoną klaipėdiečiai pasitiko ne tik griausminga pergalių serija ir protingai papildytomis gretomis, bet ir su naujų „Renault“ automobilių rakteliais rankose.Vos prieš kelias dienas uostamiesčio krepšininkai džiaugėsi galėdami išbandyti naujuosius „Captur“, „Scenic“, „Talisman Grandtour“ ir „Megane Grandtour“ automobilius.
„Klaipėdos „Neptūną“ ir „Renault“ vienija ne tik aistra krepšiniui, bet ir bendras požiūris į savo veiklą – siekis pirmauti ir mėgautis tuo, ką darai. Džiaugiamės pradėję bendradarbiauti su viena iš naujų automobilių prekybos lyderių Lietuvoje ir galėdami iki krepšinio arenos riedėti naujaisiais „Renault“ automobiliais“, – džiaugsmo neslėpė klubo direktorius Artūras Žalys.
Parinkta apgalvotai
„Visi 10 komandai atitekusių automobilių – itin geros komplektacijos, su automatinėmis pavarų dėžėmis. Išrinkome modelius, kurie būtų praktiški ir patogūs daug keliaujantiems aukštaūgiams krepšininkams. Be to, tai vieni naujausių „Renault“ modelių, todėl ne tik dar kvepia dažais, bet ir pasižymi naujausių technologijųgausa. Štai „Captur“ Lietuvos rinkai pristatytas dar tik šių metų birželį“, – apie krepšininkams atitekusius automobilius pasakojo „Sostenos“ Klaipėdos ir Šiaulių regiono vadovas Šarūnas Čekanavičius.
Bendras požiūris
„Renault“ ir krepšinis buvo neatskiriami praktiškai nuo prekės ženklo įžengimo į Lietuvą – 1998-ųjų. Daugiau nei 18 metų Kauno „Žalgirio“ partneriai, nuolatiniai Lietuvos krepšinio federacijos ir nacionalinės rinktinės rėmėjai, ilgamečiai Europos krepšinio čempionato partneriai. Be to, „Renault“ mielai prisideda prie jaunųjų talentų ugdymo ir bendradarbiauja su Sabonio krepšinio centru. Taigi nieko keisto, kad į „Renault“ akiratį pateko ir viena Lietuvoje lyderiaujančių krepšinio komandų.
O štai „Neptūnas“ – ilgametes tradicijas ir stabilumą reprezentuojanti komanda, tokį pavadinimą išsaugojusi nuo 1964-ųjų ir aistrą krepšiniui, kuris neabejotinai yra visų komandos narių gyvenimo būdas, demonstruojanti per kiekvienas rungtynes. Apie aistrą gyvenimui, o jis, žinoma, neįsivaduojamas be krepšinio, byloja ir „Renault“ šūkis „Passion for life“ (liet. „Aistra gyventi“), tad, rodos, kad uostamiesčio krepšinio klubui ir prancūzų automobilių gamintojui iš tiesų pakeliui.
Kodėl Klaipėda?
„Renault“ Klaipėdą pasirinko ne atsitiktinai, – sako „Renault“ atstovų „Sostena“ grupės prezidentas Donetas Karčiauskas.– Šiuo metu mums tai prioritetinis miestas. Neseniai atnaujinome automobilių saloną Vilniuje, o dabar visas pastangas ir investicijas skiriame Klaipėdos automobilių centrui. Siekiame, kad patalpos taptų modernios ir šiuolaikiškos bei atitiktų visus aukščiausius standartus. Pardavimai Klaipėdoje auga, tad šis miestas strategiškai mums tampa vis svarbesnis, o kaip tai dar geriau parodyti nei remti tai, kas mums visais laikais buvo svarbu – krepšinio klubą?“