Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ateities emisijos standartus atitinkantys pajėgiausi visų laikų naujos kartos „
Scania“ varikliai, kurių galia nuo 420 iki 560 AG ir iki 2 800 Nm sukimo momentas, leis tolimųjų krovinių vežimo segmente iki 8 proc. apkarpyti degalų sąnaudas. Visos jėgos agregatų versijos gali būti varomos iš hidrinto augalinio aliejaus gaminamais HAA (angl. HVO) degalais, o dvi – ir riebalų rūgščių metilo esterio RRME (angl. FAME) pagrindu sukurtu biodyzelinu.
Varikliai komplektuojami su naujomis pavarų dėžėmis ir ašimis, kurios montuojamos ant itin universalaus naujo važiuoklių rėmo MACH („Modular Architecture Chassis“). Taip pat pailgėjo techninės priežiūros intervalai, o įvairių komponentų naudojimo laikas tapo iki 30 proc. ilgesnis.
Naująją variklių platformą per penkerius metus suprojektavo ir pagamino „Scania“ mokslinių tyrimų ir plėtros padalinio inžinieriai. Tai visiškai nauji varikliai, kurių konstrukcijoje nenaudojamos jokios ankstesnės kartos agregatų detalės.
„Tai, ką šiandien pristatome, yra ne tik variklio platforma, bet ir esminė iniciatyva, kuria siekiama sustiprinti „Scania“ lyderės pozicijas tvaraus transporto srityje šį dešimtmetį, – sako Alexanderis Vlaskampas, „Scania“ vykdomasis viceprezidentas ir pardavimo bei rinkodaros vadovas. – Dėmesys transporto ekonomiškumui veda mus į naują pasaulį, kuriame į atmosferą nebebus išmetama anglies dioksido. O šiame kelyje labai pasitarnaus mūsų naujieji jėgos agregatai.“
Šie naujieji „Super“ varikliai ir išskirtinio našumo dvigubo išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemos leis transporto bendrovėms pasiruošti būsimiems iššūkiams – jos atitiks ir ateityje numatomus taršos standartus.
8 proc. mažesnės jėgos agregatų degalų sąnaudos – ne tik verslui naudingas rodiklis. Tai itin svarbu ir mažinant bendrą šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją. Šis skirtumas nustatomas palyginus naujųjų variklių degalų sąnaudas su penkis kartus „Green Truck“ apdovanojimą pelniusių esamos kartos 13 litrų „Scania“ variklių gamos rodikliais. Taigi galima teigti, kad mažiausiomis degalų sąnaudomis išsiskiriantys sunkvežimiai tapo dar ekonomiškesni.
Pirmas žingsnis atsisakant iškastinio kuro
Naujųjų variklių šiluminis efektyvumas siekia maždaug 50 proc. – toks rodiklis inžinieriams ilgą laiką atrodė neįveikiamas. Kaip „Scania“ specialistams pavyko pasiekti tokį aukštą naudingumo koeficientą?
Įspūdingą naujųjų variklių našumą lėmė išradingi inžineriniai sprendimai ir sumaniai pritaikytos technologijos. Svarbiausios iš jų – dvigubi viršutiniai paskirstymo velenai ir dvigubas „Scania“ išmetamųjų dujų neutralizavimas įpurškiant „AdBlue“ skystį. Jėgos sistemos darbą taip pat nuolatos stebi ir mažesnes degalų sąnaudas įvairiomis sąlygomis užtikrinanti didelio skaičiavimo pajėgumo variklio valdymo sistema.
Optimizuotas degimo procesas ir silpnesnė vidinė trintis drauge su efektyviausia išmetamųjų dujų neutralizavimo sistema – tai keletas sprendimų, lėmusių didžiausią savo klasėje naujųjų variklių našumą.
8 proc. mažesnės degalų sąnaudos gerokai prisidės prie transporto išmetamų anglies junginių taršos mažinimo. Juolab kad kol kas sunkusis transportas vis dar priklausomas nuo vidaus degimo variklių.
Lyginant su dabartinės kartos sunkvežimiais, net įvertinus degalų gamybos poveikį aplinkai, naujieji „Scania Super“ varikliai per metus į aplinką išmes 8,3 tonos (7,4 proc.) mažiau CO2. Palyginimui, tokį patį kiekį teršalų į aplinką išmestų 12 000 km per metus nuvažiuojantys penki lengvieji automobiliai, kurių degalų sąnaudos 100 km siekia 5 l.
„Sunkvežimį su 500 AG galios varikliu eksploatuojančio „Scania“ kliento išlaidos degalams gerokai pamažės. Skirtumas pastebimas netgi lyginant su našiausiais dabartinės kartos varikliais, kuriuos pakeis naujieji, – teigia įmonės vyresnysis viceprezidentas, „Scania Trucks“ vadovas Stefanas Dorskis. – Naujieji varikliai pranašesni daugeliu atžvilgių, tačiau svarbiausias rodiklis, mano manymu, – iškart pasiekiama mažesnė CO2 emisija. Naujieji varikliai prisidės prie anglies junginių taršos mažinimo ir kovos su klimato kaita.“
Iš pradžių naujų žemesnių sūkių variklių gamą sudarys keturios „Euro 6“ emisijos standartą atitinkančios, įvairioms veiklos sritims pritaikytos 420, 460, 500 ir 560 AG galios versijos. Varikliai komplektuojami su naujomis „Scania Opticruise“ pavarų dėžėmis (netrukus bus pristatytos G25 ir G33 modifikacijos) ir patobulintomis galinėmis varančiosiomis „Scania“ ašimis. Visi jie gali būti varomi iš hidrinto augalinio aliejaus gaminamais degalais, o du iš jų – iš 100 proc. atsinaujinančių šaltinių gaminamu biodyzelinu.
Dėl patobulinto „Opticruise“ transmisijos valdymo sklandžiau perjungiamos pavaros. Platesnį 14 pavarų perjungimo diapazoną išnaudojančios „Scania Opticruise“ G25CM ir G33CM transmisijų valdymo sistemos kiekvienoje situacijoje parinks optimalią pavarą. Taip pat siūlomos ir 12+2 pavarų versijos. Tai reiškia, kad sunkvežimius komplektuojantiems asmenims nebereikės rinktis tarp mažesnių degalų sąnaudų ir sklandaus pajudėjimo iš vietos.
Naujos konstrukcijos aliuminio korpusai ir patobulinta tepamosios alyvos cirkuliacija užtikrina tylesnį nei kada nors anksčiau „Scania“ pavarų dėžių veikimą. G33 modifikacija yra 60 kg, o G25 – net 75 kg lengvesnė už seniau gamintas transmisijas.
Optimizuotas degalų tiekimas
Pristatyti ir nauji dyzelino bakai, kurių talpa siekia nuo 165 iki 910 litrų. Siūlomi trijų pagrindinių dydžių (S, M ir L) skirtingo ilgio bakai. Apgalvota D formos bakų konstrukcija tapo gerokai tvirtesnė. Prie rėmo bakai tvirtinami C formos gembėmis.
Žemo slėgio degalų siurblys, pagrindinis ir vandens atskyrimo filtrai perkelti toliau nuo variklio ir sumontuoti atskirame, šalia bako įrengtame degalų tiekimo optimizavimo bloke. Toks sprendimas leido „Scania“ inžinieriams visiems laikams išspręsti iššūkius, kylančius bandant iki galo sunaudoti bake esančius degalus.
„Negalima leisti, kad į dyzelinio variklio degalų įpurškimo sistemą patektų oro, o su ilgais bakais, kuriuose važiuojant įkalne ar nuokalne degalai kurį laiką susikaupia vienoje pusėje, tokia rizika visuomet išlieka, – aiškina „Scania“ mokslinių tyrimų ir plėtros padalinyje dirbantis komplektavimo ir važiuoklės montavimo vadovas Olas Branteforsas. – Optimizavimo blokas veikia lyg surinktuvas, palaikantis naujojo variklio aukšto slėgio tiekimo sistemoje reikiamą degalų kiekį. Kadangi nebereikia laikyti degalų rezervo, siekiant išvengti oro patekimo į sistemą, pavyko padidinti efektyviai naudojamą jų kiekį.“
Didesnis krovumas ir universalumas
Drauge su varikliais pristatoma naujos kartos MACH važiuoklė pasižymi optimalų svorio paskirstymą leidžiančia pasiekti universalesne konfigūracija. Pastebimai sumažėjęs bendras jėgos agregatų svoris kartu su naujomis komplektacijos galimybėmis (pvz., pakeisti lėtintuvą dekompresiniu variklio stabdžiu arba skirtingose vietose sumontuoti degalų bakus) leidžia padidinti maksimalų krovumą.
„Scania“ modulinės sistemos pagrindu sukonstruota MACH važiuoklė tapo dar universalesnė. Padidėjo galimų konfigūracijų skaičius, o tai palengvino antstatų projektavimą ir sukūrė daugiau vietos papildomiems komponentams montuoti.
Laisvą erdvę galima paskirstyti pagal poreikius, todėl naujoji važiuoklė užtikrina glaudesnį sunkvežimio ir montuojamo antstato sąryšį. Atitinkamai pamažėjo ir antstatų gamybos kaina, pagerėjo sukibimas su kelio danga ir bendras sunkvežimių našumas.
Taip pat eksponentiškai išaugo teoriškai įmanomų važiuoklės konfigūracijų skaičius ir atsirado papildomų galimybių pažeminti svorio centrą. Atskirus važiuoklės komponentus (pvz., degalų bakus) galima montuoti arčiau priekinės arba galinės ašies. Šitaip padidinamas krovumo potencialas.
Bendras transporto priemonės svoris, priklausomai nuo komplektacijos, dabar yra iki 294 kg mažesnis. Naujos kartos varikliai ir dujų neutralizavimo sistemos palengvėjo 8, pavarų dėžės – 43, galinės ašys – 27, o papildomo stabdymo sistemos – 105 kg. Vien dėl galimybės vežtis mažiau degalų galima sutaupyti iki 118 kg. Naujos konfigūracijos važiuoklėje pasunkėjo tik dyzelino ir „AdBlue“ skysčio bakai, kurių bendras svoris yra 8 kg didesnis.
„Scania R&M ProCare“ – Maksimaliai suplanuotam darbo laikui
Baltijos šalių servisai pristato naują „R&M ProCare“ paslaugą, sukurtą remiantis eksploatacine sunkvežimių būkle. Naujos technologijos kartu su papildomai siūloma aukščiausios klasės paslauga iki minimumo sumažina kiekvienai bendrovei svarbių transporto priemonių neplanuotų sustojimų riziką.
Siūlomas prevencinis nusidėvėjusių mazgų keitimas lemia ilgesnį naudingo naudojimo laiką. Informacija apie transporto priemonės būklę automatiškai perduodamas „Scania“ specialistams – jie imasi veiksmų gerokai anksčiau, nei galėtų įvykti gedimas.
„R&M ProCare“ paslauga siūloma visiems nuo 2019-ųjų pagamintiems „Scania“ sunkvežimiams. Į sutartį įtrauktos transporto priemonės reguliariai perduoda informaciją apie techninę būklę „Scania“ servisų specialistams, tad jie gali laiku imtis prevencinių veiksmų.
Naudinga pasirašyti sutartį dėl tų transporto priemonių, kurių prastovos savikaina labai aukšta. Tai gali būti sunkvežimiai su specialios paskirties kėbulais arba pagal griežtą grafiką naudojami vilkikai, nes jiems neplanuotai sustojus kelyje už vėlavimą pristatyti krovinius būtų mokamos baudos. Aukščiausios klasės techninės priežiūros paslauga padeda užtikrinti maksimalų suplanuotą tokių transporto priemonių naudojimą.
Pašalindama dėl gedimų įvykstančių neplanuotų sustojimų riziką ir paskirdama techninės priežiūros ar remonto laiką ne piko metu „Scania Baltics“ bendrovė žengia svarbų žingsnį, parodydama atsidavimą ilgalaikius ryšius palaikantiems klientams.
Pavadinimo „Super“ kilmė
Naujiesiems „Scania“ galios agregatams suteiktas „Super“ vardas – tai duoklė įmonės vidaus degimo variklių istorijai.
1961 m. pirmą kartą pristatytas pavadinimas per ilgą laiką tapo neatsiejamas nuo galia ir degalų naudojimo efektyvumu garsėjančių „Scania“ variklių. „Super“ vardas pirmą kartą pavartotas pažymint papildomai siūlomą galimybę šešių cilindrų linijinius variklius komplektuoti su turbinomis. Būtent šie agregatai buvo montuojami legendiniuose „Scania L75“ sunkvežimiuose.
Tai išdidžiai skambantis pavadinimas, kuris itin tinka technologiškai pažangiems naujiems varikliams.
„Super“ pavadinimas toks pat aktualus ir žvelgiant į visą „Scania“ linijinių variklių istoriją. Nuo pat pradžių jis reiškė, kad konkrečiame variklyje sumontuotas turbokompresorius.
Dabar šis pavadinimas subtiliai atkreipia klientų ir kitų transporto sektoriaus atstovų dėmesį į naują „Scania“ sunkvežimį su po kabina montuojamu našiausiu šioje pramonės srityje šešių cilindrų linijiniu varikliu.
Naujieji „Scania Super“ varikliai – vienas reikšmingiausių technologijos proveržių per visą 130 metų įmonės istoriją. 2021-aisiais gamintoja mini įspūdingą jubiliejų, tad šis inžinerinis pasiekimas tokiai progai itin tinkamas.
Ateities emisijos standartus atitinkantys pajėgiausi visų laikų naujos kartos „
Scania“ varikliai, kurių galia nuo 420 iki 560 AG ir iki 2 800 Nm sukimo momentas, leis tolimųjų krovinių vežimo segmente iki 8 proc. apkarpyti degalų sąnaudas. Visos jėgos agregatų versijos gali būti varomos iš hidrinto augalinio aliejaus gaminamais HAA (angl. HVO) degalais, o dvi – ir riebalų rūgščių metilo esterio RRME (angl. FAME) pagrindu sukurtu biodyzelinu.
Varikliai komplektuojami su naujomis pavarų dėžėmis ir ašimis, kurios montuojamos ant itin universalaus naujo važiuoklių rėmo MACH („Modular Architecture Chassis“). Taip pat pailgėjo techninės priežiūros intervalai, o įvairių komponentų naudojimo laikas tapo iki 30 proc. ilgesnis.
Naująją variklių platformą per penkerius metus suprojektavo ir pagamino „Scania“ mokslinių tyrimų ir plėtros padalinio inžinieriai. Tai visiškai nauji varikliai, kurių konstrukcijoje nenaudojamos jokios ankstesnės kartos agregatų detalės.
„Tai, ką šiandien pristatome, yra ne tik variklio platforma, bet ir esminė iniciatyva, kuria siekiama sustiprinti „Scania“ lyderės pozicijas tvaraus transporto srityje šį dešimtmetį, – sako Alexanderis Vlaskampas, „Scania“ vykdomasis viceprezidentas ir pardavimo bei rinkodaros vadovas. – Dėmesys transporto ekonomiškumui veda mus į naują pasaulį, kuriame į atmosferą nebebus išmetama anglies dioksido. O šiame kelyje labai pasitarnaus mūsų naujieji jėgos agregatai.“
Šie naujieji „Super“ varikliai ir išskirtinio našumo dvigubo išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemos leis transporto bendrovėms pasiruošti būsimiems iššūkiams – jos atitiks ir ateityje numatomus taršos standartus.
8 proc. mažesnės jėgos agregatų degalų sąnaudos – ne tik verslui naudingas rodiklis. Tai itin svarbu ir mažinant bendrą šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją. Šis skirtumas nustatomas palyginus naujųjų variklių degalų sąnaudas su penkis kartus „Green Truck“ apdovanojimą pelniusių esamos kartos 13 litrų „Scania“ variklių gamos rodikliais. Taigi galima teigti, kad mažiausiomis degalų sąnaudomis išsiskiriantys sunkvežimiai tapo dar ekonomiškesni.
Pirmas žingsnis atsisakant iškastinio kuro
Naujųjų variklių šiluminis efektyvumas siekia maždaug 50 proc. – toks rodiklis inžinieriams ilgą laiką atrodė neįveikiamas. Kaip „Scania“ specialistams pavyko pasiekti tokį aukštą naudingumo koeficientą?
Įspūdingą naujųjų variklių našumą lėmė išradingi inžineriniai sprendimai ir sumaniai pritaikytos technologijos. Svarbiausios iš jų – dvigubi viršutiniai paskirstymo velenai ir dvigubas „Scania“ išmetamųjų dujų neutralizavimas įpurškiant „AdBlue“ skystį. Jėgos sistemos darbą taip pat nuolatos stebi ir mažesnes degalų sąnaudas įvairiomis sąlygomis užtikrinanti didelio skaičiavimo pajėgumo variklio valdymo sistema.
Optimizuotas degimo procesas ir silpnesnė vidinė trintis drauge su efektyviausia išmetamųjų dujų neutralizavimo sistema – tai keletas sprendimų, lėmusių didžiausią savo klasėje naujųjų variklių našumą.
8 proc. mažesnės degalų sąnaudos gerokai prisidės prie transporto išmetamų anglies junginių taršos mažinimo. Juolab kad kol kas sunkusis transportas vis dar priklausomas nuo vidaus degimo variklių.
Lyginant su dabartinės kartos sunkvežimiais, net įvertinus degalų gamybos poveikį aplinkai, naujieji „Scania Super“ varikliai per metus į aplinką išmes 8,3 tonos (7,4 proc.) mažiau CO2. Palyginimui, tokį patį kiekį teršalų į aplinką išmestų 12 000 km per metus nuvažiuojantys penki lengvieji automobiliai, kurių degalų sąnaudos 100 km siekia 5 l.
„Sunkvežimį su 500 AG galios varikliu eksploatuojančio „Scania“ kliento išlaidos degalams gerokai pamažės. Skirtumas pastebimas netgi lyginant su našiausiais dabartinės kartos varikliais, kuriuos pakeis naujieji, – teigia įmonės vyresnysis viceprezidentas, „Scania Trucks“ vadovas Stefanas Dorskis. – Naujieji varikliai pranašesni daugeliu atžvilgių, tačiau svarbiausias rodiklis, mano manymu, – iškart pasiekiama mažesnė CO2 emisija. Naujieji varikliai prisidės prie anglies junginių taršos mažinimo ir kovos su klimato kaita.“
Iš pradžių naujų žemesnių sūkių variklių gamą sudarys keturios „Euro 6“ emisijos standartą atitinkančios, įvairioms veiklos sritims pritaikytos 420, 460, 500 ir 560 AG galios versijos. Varikliai komplektuojami su naujomis „Scania Opticruise“ pavarų dėžėmis (netrukus bus pristatytos G25 ir G33 modifikacijos) ir patobulintomis galinėmis varančiosiomis „Scania“ ašimis. Visi jie gali būti varomi iš hidrinto augalinio aliejaus gaminamais degalais, o du iš jų – iš 100 proc. atsinaujinančių šaltinių gaminamu biodyzelinu.
Dėl patobulinto „Opticruise“ transmisijos valdymo sklandžiau perjungiamos pavaros. Platesnį 14 pavarų perjungimo diapazoną išnaudojančios „Scania Opticruise“ G25CM ir G33CM transmisijų valdymo sistemos kiekvienoje situacijoje parinks optimalią pavarą. Taip pat siūlomos ir 12+2 pavarų versijos. Tai reiškia, kad sunkvežimius komplektuojantiems asmenims nebereikės rinktis tarp mažesnių degalų sąnaudų ir sklandaus pajudėjimo iš vietos.
Naujos konstrukcijos aliuminio korpusai ir patobulinta tepamosios alyvos cirkuliacija užtikrina tylesnį nei kada nors anksčiau „Scania“ pavarų dėžių veikimą. G33 modifikacija yra 60 kg, o G25 – net 75 kg lengvesnė už seniau gamintas transmisijas.
Optimizuotas degalų tiekimas
Pristatyti ir nauji dyzelino bakai, kurių talpa siekia nuo 165 iki 910 litrų. Siūlomi trijų pagrindinių dydžių (S, M ir L) skirtingo ilgio bakai. Apgalvota D formos bakų konstrukcija tapo gerokai tvirtesnė. Prie rėmo bakai tvirtinami C formos gembėmis.
Žemo slėgio degalų siurblys, pagrindinis ir vandens atskyrimo filtrai perkelti toliau nuo variklio ir sumontuoti atskirame, šalia bako įrengtame degalų tiekimo optimizavimo bloke. Toks sprendimas leido „Scania“ inžinieriams visiems laikams išspręsti iššūkius, kylančius bandant iki galo sunaudoti bake esančius degalus.
„Negalima leisti, kad į dyzelinio variklio degalų įpurškimo sistemą patektų oro, o su ilgais bakais, kuriuose važiuojant įkalne ar nuokalne degalai kurį laiką susikaupia vienoje pusėje, tokia rizika visuomet išlieka, – aiškina „Scania“ mokslinių tyrimų ir plėtros padalinyje dirbantis komplektavimo ir važiuoklės montavimo vadovas Olas Branteforsas. – Optimizavimo blokas veikia lyg surinktuvas, palaikantis naujojo variklio aukšto slėgio tiekimo sistemoje reikiamą degalų kiekį. Kadangi nebereikia laikyti degalų rezervo, siekiant išvengti oro patekimo į sistemą, pavyko padidinti efektyviai naudojamą jų kiekį.“
Didesnis krovumas ir universalumas
Drauge su varikliais pristatoma naujos kartos MACH važiuoklė pasižymi optimalų svorio paskirstymą leidžiančia pasiekti universalesne konfigūracija. Pastebimai sumažėjęs bendras jėgos agregatų svoris kartu su naujomis komplektacijos galimybėmis (pvz., pakeisti lėtintuvą dekompresiniu variklio stabdžiu arba skirtingose vietose sumontuoti degalų bakus) leidžia padidinti maksimalų krovumą.
„Scania“ modulinės sistemos pagrindu sukonstruota MACH važiuoklė tapo dar universalesnė. Padidėjo galimų konfigūracijų skaičius, o tai palengvino antstatų projektavimą ir sukūrė daugiau vietos papildomiems komponentams montuoti.
Laisvą erdvę galima paskirstyti pagal poreikius, todėl naujoji važiuoklė užtikrina glaudesnį sunkvežimio ir montuojamo antstato sąryšį. Atitinkamai pamažėjo ir antstatų gamybos kaina, pagerėjo sukibimas su kelio danga ir bendras sunkvežimių našumas.
Taip pat eksponentiškai išaugo teoriškai įmanomų važiuoklės konfigūracijų skaičius ir atsirado papildomų galimybių pažeminti svorio centrą. Atskirus važiuoklės komponentus (pvz., degalų bakus) galima montuoti arčiau priekinės arba galinės ašies. Šitaip padidinamas krovumo potencialas.
Bendras transporto priemonės svoris, priklausomai nuo komplektacijos, dabar yra iki 294 kg mažesnis. Naujos kartos varikliai ir dujų neutralizavimo sistemos palengvėjo 8, pavarų dėžės – 43, galinės ašys – 27, o papildomo stabdymo sistemos – 105 kg. Vien dėl galimybės vežtis mažiau degalų galima sutaupyti iki 118 kg. Naujos konfigūracijos važiuoklėje pasunkėjo tik dyzelino ir „AdBlue“ skysčio bakai, kurių bendras svoris yra 8 kg didesnis.
„Scania R&M ProCare“ – Maksimaliai suplanuotam darbo laikui
Baltijos šalių servisai pristato naują „R&M ProCare“ paslaugą, sukurtą remiantis eksploatacine sunkvežimių būkle. Naujos technologijos kartu su papildomai siūloma aukščiausios klasės paslauga iki minimumo sumažina kiekvienai bendrovei svarbių transporto priemonių neplanuotų sustojimų riziką.
Siūlomas prevencinis nusidėvėjusių mazgų keitimas lemia ilgesnį naudingo naudojimo laiką. Informacija apie transporto priemonės būklę automatiškai perduodamas „Scania“ specialistams – jie imasi veiksmų gerokai anksčiau, nei galėtų įvykti gedimas.
„R&M ProCare“ paslauga siūloma visiems nuo 2019-ųjų pagamintiems „Scania“ sunkvežimiams. Į sutartį įtrauktos transporto priemonės reguliariai perduoda informaciją apie techninę būklę „Scania“ servisų specialistams, tad jie gali laiku imtis prevencinių veiksmų.
Naudinga pasirašyti sutartį dėl tų transporto priemonių, kurių prastovos savikaina labai aukšta. Tai gali būti sunkvežimiai su specialios paskirties kėbulais arba pagal griežtą grafiką naudojami vilkikai, nes jiems neplanuotai sustojus kelyje už vėlavimą pristatyti krovinius būtų mokamos baudos. Aukščiausios klasės techninės priežiūros paslauga padeda užtikrinti maksimalų suplanuotą tokių transporto priemonių naudojimą.
Pašalindama dėl gedimų įvykstančių neplanuotų sustojimų riziką ir paskirdama techninės priežiūros ar remonto laiką ne piko metu „Scania Baltics“ bendrovė žengia svarbų žingsnį, parodydama atsidavimą ilgalaikius ryšius palaikantiems klientams.
Pavadinimo „Super“ kilmė
Naujiesiems „Scania“ galios agregatams suteiktas „Super“ vardas – tai duoklė įmonės vidaus degimo variklių istorijai.
1961 m. pirmą kartą pristatytas pavadinimas per ilgą laiką tapo neatsiejamas nuo galia ir degalų naudojimo efektyvumu garsėjančių „Scania“ variklių. „Super“ vardas pirmą kartą pavartotas pažymint papildomai siūlomą galimybę šešių cilindrų linijinius variklius komplektuoti su turbinomis. Būtent šie agregatai buvo montuojami legendiniuose „Scania L75“ sunkvežimiuose.
Tai išdidžiai skambantis pavadinimas, kuris itin tinka technologiškai pažangiems naujiems varikliams.
„Super“ pavadinimas toks pat aktualus ir žvelgiant į visą „Scania“ linijinių variklių istoriją. Nuo pat pradžių jis reiškė, kad konkrečiame variklyje sumontuotas turbokompresorius.
Dabar šis pavadinimas subtiliai atkreipia klientų ir kitų transporto sektoriaus atstovų dėmesį į naują „Scania“ sunkvežimį su po kabina montuojamu našiausiu šioje pramonės srityje šešių cilindrų linijiniu varikliu.
Naujieji „Scania Super“ varikliai – vienas reikšmingiausių technologijos proveržių per visą 130 metų įmonės istoriją. 2021-aisiais gamintoja mini įspūdingą jubiliejų, tad šis inžinerinis pasiekimas tokiai progai itin tinkamas.